Gjest Betty Boob Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Det var en gang i Edens hage at Herren ropte på Adam. ”Her er jeg Herre”, svarte Adam krypende frem fra en busk. ”Hvorfor gjemte du deg i busken Adam?” spurte Herren. ”Fordi jeg er naken Herre”, svarte han. ”Hvordan vet du at du er naken, Adam har du spist av frukten på Kunnskapens tre?” ropte Herren. ”Ja Herre, både jeg og Eva spiste av frukten”, sa han spakt. ”Og hva gjorde dere så?” sa Herren lettere irritert. ”Vi elsket”, svarte Adam. ”Hvor er Eva nå”, skrek Herren sint. ”Hun er nede i elven og vasker seg nedentil”, klynket Adam. ”Å nei”, stønnet Herren, ”nå kommer all fisken til å lukte slik også.”
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Ja ha... så alle kvinner - vi kvinner - mange av oss - lukter fisk i underlivet? Hva kan vi i såfall gjøre med det? Jeg har hørt at det smaker syrlig (kommentar fra mann) men det er da ikke så ille? Dog har jeg også hørt "som reker" og det må da være noe av det minst smigrende jeg har hørt!
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 Njaæ, det kommer vel helst fra etter-byturen-sex dette her... Forestill deg en fuktig kveld på byen med mange øller og nok av doturer..la saker og ting godgjøre seg litt i trusa noen timer, også ta det fram. kanskje ikke så rart om det blir litt lukt. Det er da dere jentene er heldige...dere får bare munnen full, vi får hele trynet fullt... Uansett...sørg for å alltid være jenta som har vaska seg, så er det sjelden noe problem!
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 Det lukter dritt av jenters underliv dersom de ikke kommer rett ut av dusjen . Sånn er det bare dessverre.
Gjest Mysticgirl Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 Det lukter dritt av jenters underliv dersom de ikke kommer rett ut av dusjen . Sånn er det bare dessverre. Nei det smaker og lukter helt vidunderlig har jeg fått hørt av menn!!
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 14. august 2007 #9 Skrevet 14. august 2007 Tenk deg om. Tror du virkelig at ei fitte smaker og lukter vidunderlig? Kan godt være at mannen blir kåt av deg. Og at han finner seg i lukten. Men at den skal smake godt??? Tror ikke han ville kjøpt tyggis med samme smak i hvert fall.
Gjest Gjest_Smurfen_* Skrevet 14. august 2007 #10 Skrevet 14. august 2007 Jeg elsker smaken av kvinne, men dere smaker forskjellig.... så det finnes unntak. Tyggegummi?? hmmm - litt av sjarmen er å gi glede til eieren er det ikke?? Smurfen
Gjest Mysticgirl Skrevet 14. august 2007 #11 Skrevet 14. august 2007 Tenk deg om. Tror du virkelig at ei fitte smaker og lukter vidunderlig? Kan godt være at mannen blir kåt av deg. Og at han finner seg i lukten. Men at den skal smake godt??? Tror ikke han ville kjøpt tyggis med samme smak i hvert fall. Hehe selv om du ikke liker smaken, så er det mange som liker den og virkelig nyter den. Det bare vet du når han på død og liv skal ned på deg hele tiden og suge saftene av dildoen om den brukes. Ingen som tvinger menn til det vet du..og ja det smaker fortreffelig. Har smakt selv vet du! Og blanding av mann og kvinnesafter sammen er bare skikkelig nammmmmmmmmmmm Greit nok at du ikke liker det, men ikke tving alle til å føle og tenke det samme som deg. Si meg hvilke kvinner er det du har vært borti egentlig? Kvinner smaker og lukter iallefall ikke fisk!Da er de ikke friske..
Gjest Blodbruden Skrevet 14. august 2007 #12 Skrevet 14. august 2007 Tror nok ikke han hater smaken av f****. Men den er vel akseptabel. Bare et lite stikk til dem som påstår det smaker nydelig... For det er vel ikke et krav til god sex at damen smaker jordbær og konfekt? En eim av rekesalat kan da også være opphissende.
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2007 #13 Skrevet 14. august 2007 lukter som en rekeskjøyte i flere dager jeg etter en kveld med reker.men det går over.
Gjest Gjest_Jente_* Skrevet 15. august 2007 #14 Skrevet 15. august 2007 Er selv ei jente og jeg kjenner da at det lukter surt/litt rekeaktig etter noen timer uten dusj nedentil. Slik er det bare og å si noe annet er bare tull og sprøyt Etter et helt døgn uten dusj f.eks lukter det alt annet enn godt. Når det er sagt lukter det ikke akkurat godt av utstyret til menn heller bortsett fra når de kommer RETT ut av dusjen. Tanken på oralsex dersom man ikke er nyvasket er rett og slett avstøtende. Og til dere som påstår at det lukter sååååå godt av dere. Jeg blir pinlig berørt
milla-mor Skrevet 15. august 2007 #15 Skrevet 15. august 2007 (endret) et friskt underliv, hverken lukter, eller smaker... selv timevis etter siste dusj. dere som sliter med dette, bør komme dere til legen. Endret 15. august 2007 av milla-mor
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2007 #16 Skrevet 15. august 2007 et friskt underliv, hverken lukter, eller smaker... selv timevis etter siste dusj. dere som sliter med dette, bør komme dere til legen. Kunne ikke vært mer enig. Lukter det reke har dere bakteriell vaginose. Gå til legen!
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. august 2007 #17 Skrevet 15. august 2007 Er selv ei jente og jeg kjenner da at det lukter surt/litt rekeaktig etter noen timer uten dusj nedentil. Slik er det bare og å si noe annet er bare tull og sprøyt Etter et helt døgn uten dusj f.eks lukter det alt annet enn godt. Når det er sagt lukter det ikke akkurat godt av utstyret til menn heller bortsett fra når de kommer RETT ut av dusjen. Tanken på oralsex dersom man ikke er nyvasket er rett og slett avstøtende. Og til dere som påstår at det lukter sååååå godt av dere. Jeg blir pinlig berørt Ja det blir jeg og, på dine vegne når du sier slikt om ditt underliv. Kom deg til legen mener jeg og. Det skal ikke lukte reker av underlivet!
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2007 #18 Skrevet 15. august 2007 He he jeg må glise av dere jenter som tror selv at dere enten er luktfrie eller at det lukter godt. Lettlurte av menn dere tror snakker sant eller `? He he eller enda bedre - at dere kjenner selv at det ikke lukter noe. Men selvsagt man blir jo ikke imun mot sin egen lukt ikke sant ? Å neida. Dere lukter sikkert godt hele gjengen. Våkn opp a. KJønn lukter kjønn og det er det da bare å innse.
Gjest Mirina Skrevet 15. august 2007 #19 Skrevet 15. august 2007 et friskt underliv, hverken lukter, eller smaker... selv timevis etter siste dusj. dere som sliter med dette, bør komme dere til legen. Vel, det kan nok lukte litt klamt og svett hvis det er lenge siden siste dusj. Men sjødyr skal det aldri lukte, da er det noe galt.
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2007 #20 Skrevet 15. august 2007 et friskt underliv, hverken lukter, eller smaker... selv timevis etter siste dusj. dere som sliter med dette, bør komme dere til legen. Det må være dagens! Jeg har vært borti nok kjønn (både kvinnelige og mannlige) og kan skrive under på at kjønn SMAKER og LUKTER når det ikke er helt nyvasket. Rekelukt/rekesmak - nei. Men selvsagt er det ikke helt smak og luktfritt. Må ikke være så naiv vet du.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå