Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har smakt på sunda?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Liker det ikke. Smaker bare søtt (super søtt) og ekkelt - og kanskje en liten touch av honning (??) - er så lenge siden... Men min mening er: :spy:

Skrevet
Jepp. Liker det ikke. Smaker bare søtt (super søtt) og ekkelt - og kanskje en liten touch av honning (??) - er så lenge siden... Men min mening er: :spy:

Uff da,syns den er god jeg.Jeg hadde den i barndoms tiden.

Skrevet

Klart man har hørt om Sunda, kan skjønne!! Spiser det ofte, jeg, dvs når jeg blir skikkelig fysen på no' søtt, så blir det gjerne til at jeg tyr til en riskake med Sunda på, eller flere :) .

Gyda: stemmer nok at det smaker av honning, da Sunda inneholder en god del av det ;)

Skrevet
Klart man har hørt om Sunda, kan skjønne!! Spiser det ofte, jeg, dvs når jeg blir skikkelig fysen på no' søtt, så blir det gjerne til at jeg tyr til en riskake med Sunda på, eller flere :) .

Gyda: stemmer nok at det smaker av honning, da Sunda inneholder en god del av det ;)

Har du smakt på banost da,det var nr 2 pålegg i barndommen

Skrevet

Banos? Å ja da! :ler: Og Nøtte og Rødtopp! Husker du Rødtopp, litt sånn småekkelt, "smørbart" syltetøy på en måte? Blå boks med fregnete guttefjes utenpå? Banos og Nøtte har jeg kutta ut, blir litt for kraftige saker for meg nå, Rødtopp forsvant vel for mange år siden tror jeg?

Skrevet
Banos? Å ja da! :ler: Og Nøtte og Rødtopp! Husker du Rødtopp, litt sånn småekkelt, "smørbart" syltetøy på en måte? Blå boks med fregnete guttefjes utenpå? Banos og Nøtte har jeg kutta ut, blir litt for kraftige saker for meg nå, Rødtopp forsvant vel for mange år siden tror jeg?

Bruker banos og nøtte ofte til helgen :klemmer:

Skrevet

Sunda og nøtte var gode greier i barndommen.

Sunda har jeg ikke prøvd igjen i voksen alder. Prøvde nøtte en gang, men det var ikke like godt lenger nei... (dvs, det var sikkert det samme, bare jeg som hadde forandret meg...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...