Gjest Gjest Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Er det fulle størrelser? Billig billig billig i såfall...
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Er det fulle størrelser? Billig billig billig i såfall... Det er fulle størrelser! Har concealer nok til resten av livet tror jeg... Gode produkter og veldig greie priser - jeg er veldig fornøyd!
Corrazy Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Yes, yes! Anbefaler å vente med å bestille. Nye farger er på vei. Sjekk bloggen for mer info og rabatt-koder. Cheers!
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Hvilken farge anbefaler dere på consealer fra Everyday? Jeg bestilte prøvepakke og consealer farger sunlight, men den var jo kjempe gul på.. ikke bra på meg.. Ønsker meg en som jeg kan ha under øynene, men som ikke er sånn gul da selvfølgelig...
Corrazy Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 Du kan prøve fair eller multi-tasking, om du har lys hud, da...
Britney Skrevet 12. august 2007 #8 Skrevet 12. august 2007 Det er fulle størrelser! Har concealer nok til resten av livet tror jeg... Gode produkter og veldig greie priser - jeg er veldig fornøyd! Prøvene du får er ikke vanlige størrelser, men de inneholder ganske mye likevel (kan hende concealeren ikke er så mye mindre som prøve enn som vanlig, men foundation-pudderne er mindre). Jeg er ihvertfall kjempefornøyd med prøvekittet og børstene jeg bestilte (kabukien er råbra) så nå har jeg bestilt kitet til 35 dollar som du får til under 200 norske dersom du sjekker bloggen for rabattkoder!
Gjest Everyday Fam utlogget Skrevet 12. august 2007 #9 Skrevet 12. august 2007 Prøvene du får er ikke vanlige størrelser, men de inneholder ganske mye likevel (kan hende concealeren ikke er så mye mindre som prøve enn som vanlig, men foundation-pudderne er mindre). Jeg er ihvertfall kjempefornøyd med prøvekittet og børstene jeg bestilte (kabukien er råbra) så nå har jeg bestilt kitet til 35 dollar som du får til under 200 norske dersom du sjekker bloggen for rabattkoder! Concealeren er i starterkitet like stor som foundation, altså normal size! Gratis prøvene, som altså ikke heter starterkit er på str med øyenskyggeboksene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå