Annie Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Var på spacet mitt på msn, og plutselig endret språket seg der til tysk! Hvordan endre det tilbake igjen? Jeg kan jo ikke tysk!!
Kamikatze Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Var på spacet mitt på msn, og plutselig endret språket seg der til tysk! Hvordan endre det tilbake igjen? Jeg kan jo ikke tysk!! Benytte anledningen til å skryte på deg da. Hehehe!
Kamikatze Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Nehmen, du har kanskje kødda litt med instillingene? Jah? Gå inn på speiset ditt (innlogget) og klikk på lenken innstillinger og så under der bildet og fødselsdatoen din ogsånn står, går du inn på endre personopplysninger eller profil eller hva det står der. Sjekk i den lista med dine data som kommer på neste side, om du har valgt annet land enn Norge. -Sannsynligvis, jah? Hehe. Lykke til!
Gjest Gjest_Hei_* Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Eller det er mulig noen prøver å gi deg et virus. Ikke åpne noen vedlegg...
Annie Skrevet 6. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2007 Nehmen, du har kanskje kødda litt med instillingene? Jah? Gå inn på speiset ditt (innlogget) og klikk på lenken innstillinger og så under der bildet og fødselsdatoen din ogsånn står, går du inn på endre personopplysninger eller profil eller hva det står der. Sjekk i den lista med dine data som kommer på neste side, om du har valgt annet land enn Norge. -Sannsynligvis, jah? Hehe. Lykke til! Men jeg aner ikke hva innstillinger heter på tysk! :klø: Har ikke rota med innstillingene nei.
Kamikatze Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Hmmm, einschtellung eller noe sånn, sannsynligvis oppe til høyre, og deretter lenka under der det lille profilbildet ditt skal stå. Hmmm. teste litt. staraks tebake...
Kamikatze Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 Hallaien Annie! Der var du igjen? Godt. Hold på hatten, hehe Gå til http://brukernavn.spaces.live.com/?mkt=nb-no etter at du har skiftet ut "brukernavn" med ditt brukernavn på msn-spacen. Logg så på med ditt vanlige brukernavn, og så vips : ) Jeg antar at teksten DU har skrevet i speiset ditt er på norsk .Jaja, eller det språket du skrev den i. Hvis den også er tysk, er det noen som har køddet med deg. Men er din tekst ok, så gjør du bare sånn jeg sa. Endre lenken, kopier den i nettleseren, og off you go. Ha en gnistrende fin aften : )
Annie Skrevet 7. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. august 2007 Tusen takk! Da skal jeg forsøke å få det til
Annie Skrevet 7. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 7. august 2007 Hallaien Annie! Der var du igjen? Godt. Hold på hatten, hehe Gå til http://brukernavn.spaces.live.com/?mkt=nb-no etter at du har skiftet ut "brukernavn" med ditt brukernavn på msn-spacen. Logg så på med ditt vanlige brukernavn, og så vips : ) Jeg antar at teksten DU har skrevet i speiset ditt er på norsk .Jaja, eller det språket du skrev den i. Hvis den også er tysk, er det noen som har køddet med deg. Men er din tekst ok, så gjør du bare sånn jeg sa. Endre lenken, kopier den i nettleseren, og off you go. Ha en gnistrende fin aften : ) Du er en ENGEL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå