Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2003 #3 Skrevet 3. april 2003 Eller enda bedre; ta ideen herifra, og lage den selv. Slik sparer men sannsynligvis en god del penger :blunke:
Anki1971 Skrevet 4. april 2003 #4 Skrevet 4. april 2003 Har gitt bort kurv med diverse i til flere i familien fra før av jeg, og det har alltid falt i smak
koldbruna Skrevet 5. april 2003 #5 Skrevet 5. april 2003 Kjempe lur ide...nå vet jeg hva jeg skal begynne å gi bort til folk som har alt i allefall.En kurv fylt med masse rart. I allefall skal jeg lage en slik kurv til svigermor når hun blir 50. koldbruna
starie Skrevet 5. april 2003 #6 Skrevet 5. april 2003 Vi har vandrekurver som vi sender mellom oss og venner av familien til jul hvert år :D
Gjest Jatakk Skrevet 10. april 2003 #7 Skrevet 10. april 2003 Eller enda bedre; ta ideen herifra' date=' og lage den selv. Slik sparer men sannsynligvis en god del penger :blunke:[/quote'] Faktisk så gjør man ikke alltid det, da slike firmaer kan handle billigere, har du sett hva bare en kurv koster? fra 50-300 kroner, avhengig av str. også fyll.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå