sweetdana Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Noen som har vært på sparkjøp før, altså utsalget? Har jo ikke akkurat det beste ryktet, men jeg er positiv til det motsatte er bevist. Er det bare "kjerringklær" der, eller kan man finne noe? -spent på svar-
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Jeg har hvertfall aldri funnet noe der...
treningsjenta Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 de har jo alt der da. alt fra sko, klær, undertøy, nattøy, morgenkåpe, alt av gardiner, håndkler, pyntegjenstander, sminke, kremer, parfyme, neglelakker, bilder, rammer, lys, kjøkkenredskaper. der tror jeg det er noe for enhver. jeg finner ihvertfall mye der. spesielt rundt juletider:) det er selvsagt mye rask der og, så verdt å prøve klærne dersom du er der og finner noe. verdt turen om du er i nærheten ja:)
Kayli Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Spørs hva du skal ha. Jeg har aldri kjøpt noe til meg selv der, men har handlet en del til ungene, spesielt ullundertøy til vinterbruk. Regnklær og støvler er også helt ok.
Kamikatze Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Kvaliteten på klærne der er ikke å toppsjiktet, men så får du bra mye klær for pengene også da. Det kommer an på hva du er ute etter. Topakning med dongeribukser til 150,- joggebukse til 79,- skjorter og bluser til en slikk og ingenting. Sko er de ikke så god på, men det kommer selvsagt an på hva du er ute etter der og. Bruker du viking gummistøvler eller militærstøvler, er prisen fair, og kvaliteten som hos alle andre. Vanlige bruksko er ikke allverdens (men heller ikke prisen) Du får jo fire par for hva et par echo koster. Hvorfor ikke snoke litt i katalogen eller nettstedet selv www.sparkjop.no og se om du finner noe du ønsker å kikke nærmere på i utsalget? Glem service, men hjelp får du hvis du spør. Og du må regne med litt trasking før du finner ting, og mye i katalogen er utsolgt. Samtidig kommer også nye ting,, som ikke ennå er kommet inn i katalogen.
Gjest StockDama Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 De har ekstremt utvalg på hårfarger hvertfall, og diverse parfymer, deoer, hårprodukter i massevis...ikke rask, men skikkelige produkter. Er verdt å sjekke ut, men klærne de har er så som så...kjøpte en topp der som datt fra hverandre innen uka var omme =D
onyx Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Ullundertøy (og de har mye fint av det) og tynne ullsokker er bra. De har også endel merkeundertøy, som Triumph. Kosmetikkavdelingen har mye bra budsjettprodukter. Garn har de gså endel av. De har selvfølgelig mye billig og dårlig, men den som leter finner endel bra også.
Parfumfreek Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 Jo, det er som noen andre sier her - du kan finne litt av hvert der. Men dreier det seg om moteklær til deg, er det heller tvilsomt. Men de har bra merkevarer i undertøy, masse gode sokker, stilongser, enormt utvalg i ullundertøy, villmarksklær, stearinlys, håndklær, sengetøy, gardiner, billig bra garn (ikke for at jeg strikker akkurat ..)Du kan finne endel til unger også. Jo, verdt en titt
Gjest Frk Åberg Skrevet 7. august 2007 #9 Skrevet 7. august 2007 Jeg har kjøpt ullundertøy der, og det var billigere enn i sportsbutikken (samme merke). Har ikke observert hva annet de kan ha.
Gjest Skrevet 7. august 2007 #10 Skrevet 7. august 2007 De kan ha noe klær innimellom, og jeg har forresten funnet verdens peneste kjole der. Hvis ikke så har de masse annet der da.
taliee Skrevet 7. august 2007 #11 Skrevet 7. august 2007 Var der på fredag, skulle på ikea (tr.heim), så tenkte jeg det var like greit innom Spar Kjøp.. Fant ikke såå mye, men du kan ha flaks å finne noe fint. De har mye bra i kosmetikkavdelingen, å du kan ellers finne andre ting. De har jo alt mulig, men som typen min sa da vi gikk inn døra: "Går å sett me i biln igjen i!" Med engang du kommer inn døra, så ser det jo ikke ut som ..allverden.. men det funker, og pluss for at det er billig!
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2007 #12 Skrevet 1. september 2007 www.sparkjop.no Er det bare jeg som ikke kommer inn på sidene deres?...
Amanlis Skrevet 1. september 2007 #13 Skrevet 1. september 2007 www.sparkjop.no Er det bare jeg som ikke kommer inn på sidene deres?... Jeg har ikke kommet in på sidene tidligere i dag, men jeg kom inn nå.
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2007 #14 Skrevet 1. september 2007 Jepp!kom inn nå,men har prøvd gjentatte ganger uten å komme inn. Ser forresten at mange syns det er dårlig kvalitet på klær der,men jeg har bestilt en del,og syns det er bra kvalitet,ift mange andre.
Gjest *smak* Skrevet 1. september 2007 #15 Skrevet 1. september 2007 (endret) Jeg har også kjøpt ullundertøy hos Sparkjøp. Dessuten kjøpte jeg nettopp garn til tøflene jeg strikker. Ja , jeg har også kjøpt meg noen stilige støvletter der, noen ala disse (roots 0354) Endret 1. september 2007 av *smak*
ToveM Skrevet 2. september 2007 #16 Skrevet 2. september 2007 Har handlet en god del til ungene der, og undertøy til meg selv. Selvfølgelig får du det du betaler for. se 2pk med dongeribukser f.eks. min eldste sønn har hatt noen av de, og de har da holdt i årevis..desuuten har de billige gardiner og utstyr
Gjest Borghild Skrevet 2. september 2007 #17 Skrevet 2. september 2007 Kunne ALDRI falle meg inn å kjøpe noe der! Bare navnet byr meg imot. Og 2-pac med jeans til 199kr er sikkert lækre! Nei det greiene der er ikke bare billig, det ser enda billigere ut enn det er også. Ikke noe galt i å handle billig bare det ikke ser billig ut.
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2007 #18 Skrevet 2. september 2007 Kunne ALDRI falle meg inn å kjøpe noe der! Bare navnet byr meg imot. Og 2-pac med jeans til 199kr er sikkert lækre! Nei det greiene der er ikke bare billig, det ser enda billigere ut enn det er også. Ikke noe galt i å handle billig bare det ikke ser billig ut. Neivel,kanskje du har andre butikker å anbefale du da,som her billige varer men som ser dyyyre ut,,,venter spent :kaffe:
gladidag Skrevet 2. september 2007 #19 Skrevet 2. september 2007 Handler "Tom og Trine" og " Safa" til ungene, ull og bomullsundertøy i god kvalitet. Kjøper " Iris" ull til meg selv. Har og kjøpt regntøy og støvler til ungene, godt nok her som eg bor der det ikke regner så mye. Bevernylondressene er gode vår og høstdresser til barnehagebruk. Kosmetikk er de og bra på syns eg, liker Boots sine produkter. Også har jo gullgutten fått Spiderman blinkesko fra Sparkjøp, festdrakt til 17.mai! Har ikke funnet noe klær til meg selv der, utenom en "Supermann" tskjorte, aldri giddet å prøve noe...hrmm..
Parfumfreek Skrevet 2. september 2007 #20 Skrevet 2. september 2007 Jeg har tenkt meg en tur dit snart - gardere meg mot kulda! Ullundertøyet er som sagt veldig bra, og jeg skal ha ullsokker, villmarksgenser osv Turtøy er veldig ok å kjøpe der - kjøper ikke akkurat 2-pack med jeans nei ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå