Gå til innhold

Jeg er så glaaaad :)

Anbefalte innlegg

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Jeg er så kjempeglad for tida!

Har vært litt nedfor, for det har vært så mye økonomisk som har tynget oss i det siste. Vi må lydisolere soverommet ( :sjenert: ), taket lekker, råte på badet og skylder penger til både svigerinne og herr Gullkort, også var det jo detta bryllupet til neste år da. MEN DET ÅRNÆR SEG FOR SNILLE PIKER :rødme:

Først kom svigers og sa de "skulle da klare å skrape sammen hvertfall 20.000 til bryllupspotten", og et par dager etterpå dumper det brev ned i postkassa fra advokaten til kjære, og nå kommer endelig forsikringspengene han har venta på i 5 år!! 320.000 blir fint tak, fint bad og fint bryllup, og da kan vi begynne familie-livet uten å ha alle disse små-lånene hengende over oss :hoppe: Da er det bare huslånet igjen :tommel:

Måtte bare dele litt glede :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra :sol:

Skrevet

Så flott da! Vet hvordan det føles når det virker som om endene ikke møtes, og hvor glad man blir når alt ordner seg. :-D

Skrevet

Så bra! jeg har bryllup 31 aug

Gjest HeidiO
Skrevet

Åh, så utrolig deilig da!!!

Lykke til med planlegging, jeg gifter meg nå på lørdag og glederglederGLEDER meg!!

Planleggingen har vært kjempegøy, og jeg føler det er helt surrealistisk at jeg på lørdag er kone :)

Skrevet
Åh, så utrolig deilig da!!!

Lykke til med planlegging, jeg gifter meg nå på lørdag og glederglederGLEDER meg!!

Planleggingen har vært kjempegøy, og jeg føler det er helt surrealistisk at jeg på lørdag er kone :)

gleder meg ,om par uker! :klem::regn::):sol::ler::tommel:

Skrevet

Åh, skulle ønske det var oss! Ganske utrolig at det ordner seg når man mest trenger det ;)

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Jepp, utrolig deilig :) Har gått i helspenn i de siste månedene, men endelig løser det seg :hoppe:

Skrevet

Så utrolig heldig dere var som fikk endene til å møtes :sol: Lykke til :klem:

Skrevet

Å! For en lettelse det må være!

Gratulerer!!! :Nikke:

Skrevet
:) Hvis dere er like heldige resten av livet så MÅ det bli et bra liv.
Gjest Pia 30.08.08
Skrevet
:) Hvis dere er like heldige resten av livet så MÅ det bli et bra liv.

Hihi :) Tror heller vi har brukt opp uflaksen vår :ler:

Skrevet

Åhh!! Så utrolig DEILIG for dere!!!

What goes around comes around :klemmer:

Dere fortjente helt sikkert dette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...