Gjest Gjest_Frustrert_* Skrevet 6. august 2007 #1 Del Skrevet 6. august 2007 Hjelp! Jeg sitter og skal lage CVen min, men når jeg har limt inn et bilde av meg i øverste høyre hjørne (i Word), så får jeg ikke skrevet navn, adresse, tlfnr, født og sånn til venstre for bildet. Det bare hopper ned på linja under bildet. Hva skal jeg gjøre? Jeg finner ikke noen mal på nettet som har plass for å lime inn bilde på heller. Jeg er veldig takknemlig hvis noen kan hjelpe meg eller linke til en side som har ferdiglagde CV-maler som man kan bruke som har plass til bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Mirella♥ Skrevet 6. august 2007 #2 Del Skrevet 6. august 2007 Kanskje dette hjelper: Høyreklikk på bildet, trykk på formater bilde, deretter oppsett og så firkant (eller en av de andre, bare ikke den hvor det står "på linje med teksten"). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 6. august 2007 #3 Del Skrevet 6. august 2007 ELLER Lag en tabell med en linje og to kolonner. I den venstre kolonnen plasserer du bildet og i den høyre kolonnen plasser du teksten som skal være ved siden av bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Frustrert_* Skrevet 6. august 2007 #4 Del Skrevet 6. august 2007 Tusen takk for svar! Jeg tror jeg skjønte forklaringen! Skal prøve på det når jeg kommer hjem fra jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nobody Skrevet 6. august 2007 #5 Del Skrevet 6. august 2007 Hei. Viss du ikke får til dette, kan du sende meg en PM så kan jeg fikse det for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå