Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til å prøve en ny øyekrem. Har lenge brukt Body Shop sin Vitamin E øyekrem. Har litt poser, så en som er oppstrammende kanskje? Noen som kan anbefale en god en? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med clinique all about eyes, og det vet jeg mange andre her inne også er ! :)

Skrevet
Jeg er veldig fornøyd med clinique all about eyes, og det vet jeg mange andre her inne også er ! :)

Signerer !

Skrevet

Bruker All About Eyes Rich, og jeg elsker den:)

Gjest Cathena
Skrevet

Hm...! Hva er det som er så bra med All About eyes? Passer den for folk som er 20 år? :)

Skrevet

Er 19 år. Har prøvd The Body shops vitamin E, men tror ikke jeg tålte den. Er veldig glad i min all about eyes, kjøpt på strawberrynet.com

Ta en tur innom parfymeriet og be om prøver om du er usikker;)

Skrevet

Ja, jeg er 19 år og bruker den og den er fantastisk. Den gir fut, tar vekk mørke ringer under øynene. Jevner ut poserol om mna har det. Du kan lese mer her, klikk deg inn på produktene for å lese mer:)

Gjest piropa
Skrevet

Jeg har en fra Biotherm som skal passe ung hud og gi god fukt, og tror jeg må bruke den opp før jeg kjøper en ny, selv om jeg sikler utrolig på All About Eyes!!

Til dere som bruker Cliniques All About Eyes: Hva er forskjellen på den og AAE Rich?:)

Skrevet

Har bare prøvd AAE Rich, men har kjent på orginalen og prøvd den under øya på Taxfree. Rich er rikere i konsistense, gir mer fuktighet og er bedre for de med tørrere hudtyper:)

Skrevet

Caviar Eyegel, tar bort poser under øynene, virker oppstrammende og reduserer fine linjer. Veldig bra på "sinte-rynker mellom øyenbrynene... :ler: Jeg bruker den i perioder, sammen med Caviar Refirming Cream.

Skrevet

Har sett på StrawberryNET og har lyst til å bestille All About Eyes Rich, men hvordan går det med toll og sånn da? Den koster jo 206,-Akkurat over grensen på 200,- :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...