Gå til innhold

USA- styrt av en satanisk sekt?

Gjest NWO

Anbefalte innlegg

For tiden er jeg litt opptatt av USA`s ledere. Enten dette vedrører presidenter, ledere av mediene og av forlag (for å nevne noe). Det som er påfallende er at det er utrolig utbredt blant Bush og hans nærmeste venner (og medarbeidere) å bruke et satanisk håndsymbol. Et symbol som er helt vanlig i sataniske sekter. Av og til får jeg på følelsen av at USA styres av en sekt i seg selv... :tristbla:

Hva tror dere når dere ser denne filmen? Er dette bare en uvane som Bush har tilegnet seg (legg spesielt merke til der han står med dronningen). Eller tror dere at han bevisst signaliserer et "budskap" til andre, som er innvolvert i de samme kretsene som Bush?

Link til film: http://www.youtube.com/watch?v=J5VFojDm1Fw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke for å være frekk, men jeg tror folk bør sette seg inn i hva ekte satanisme egentlig er før de automatisk går inn for at satanismen er roten til all verdens onder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann 42
Ikke for å være frekk, men jeg tror folk bør sette seg inn i hva ekte satanisme egentlig er før de automatisk går inn for at satanismen er roten til all verdens onder

Det er vel ikke det som er poenget heller. Bush er en kristenfundamentalist, og spørsmålet er mer om du kan stave "photoshop" eller ikke.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bush bruker ofte fingertegnet, og tegnet er ansett å være et satanisk tegn, som antas å ha røtter i et opphav helt tilbake til den hornede guden. Det har vært brukt som et bindetegn mot djevelen, men da rockere i den tidlige metallalderen brukte tegnet som en hyllest til Satan, ble tegnet hurtig adoptert av en hel generasjon, som bruker det mer i betydningen: "Rock on!" De færreste er klar over tegnets opphav.

I Bush' kretser hevdes tegnet å stå for "Longhorns" det berømte amerikanske kveget. Som etter sigende skal bety staten texas. Tegnet antas å ha vært brukt her som et hemmelig håndtegn for å signalisere tilhørighet med KuKluxKlan, som også er kjent for å blande inn slike symboler for å virke særlig skremmende på afroamerikanerne som ofte var kristne. Sannsynligheten er derfor tilstede for at dette var brukt som et satanistisk symbol for å skremme. Korsbrenning er et annet eksempel på slik symbolbruk. Også tidligere president Ronald Reagon var kjent for å ha KuKluxKlan tilknytning.

Det er litt søtt med dagens "metallsvartanister". Men de reelle satantilbederne, skiller seg lite ut fra anlig folk. Nå hevder jeg ikke at Bush ER satantilbeder, selv om han passer som hånd i hanske inn i åpenbaringsboken. Det er ikke sikkert han er bevisst opphavet til de tegnene han bruker. Han kan godt tenkes å tro selv at det betyr Texas, og alltid har gjort det. Dette er jo tross alt mannen som overfor hele den muslimske verden kunne fortelle om et amerikansk KORSTOG for fred. Oioioi, kan noen gi den mannen en hjerne? Jaja, stakkars amerikanere, DE har jo ikke engang stemt på fyren, hehehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Maria_*
Bush bruker ofte fingertegnet, og tegnet er ansett å være et satanisk tegn, som antas å ha røtter i et opphav helt tilbake til den hornede guden. Det har vært brukt som et bindetegn mot djevelen, men da rockere i den tidlige metallalderen brukte tegnet som en hyllest til Satan, ble tegnet hurtig adoptert av en hel generasjon, som bruker det mer i betydningen: "Rock on!" De færreste er klar over tegnets opphav.

I Bush' kretser hevdes tegnet å stå for "Longhorns" det berømte amerikanske kveget. Som etter sigende skal bety staten texas. Tegnet antas å ha vært brukt her som et hemmelig håndtegn for å signalisere tilhørighet med KuKluxKlan, som også er kjent for å blande inn slike symboler for å virke særlig skremmende på afroamerikanerne som ofte var kristne. Sannsynligheten er derfor tilstede for at dette var brukt som et satanistisk symbol for å skremme. Korsbrenning er et annet eksempel på slik symbolbruk. Også tidligere president Ronald Reagon var kjent for å ha KuKluxKlan tilknytning.

Det er litt søtt med dagens "metallsvartanister". Men de reelle satantilbederne, skiller seg lite ut fra anlig folk. Nå hevder jeg ikke at Bush ER satantilbeder, selv om han passer som hånd i hanske inn i åpenbaringsboken. Det er ikke sikkert han er bevisst opphavet til de tegnene han bruker. Han kan godt tenkes å tro selv at det betyr Texas, og alltid har gjort det. Dette er jo tross alt mannen som overfor hele den muslimske verden kunne fortelle om et amerikansk KORSTOG for fred. Oioioi, kan noen gi den mannen en hjerne? Jaja, stakkars amerikanere, DE har jo ikke engang stemt på fyren, hehehe.

Wow! For et velfunderende og flott svar :tommel: Og jeg er enig i det du sier. De har ikke engang stemt på fyren... :legrine: Er ikke noe god på politiske debatter, men skjønner hva du sikter til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klappe::klappe::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*
Det er vel ikke det som er poenget heller. Bush er en kristenfundamentalist, og spørsmålet er mer om du kan stave "photoshop" eller ikke.....

Yes, U got mine point :) Satanisme i seg selv er vel ikke noe jeg hadde planer om å diskutere. Men det er flott med slike innspill som over her også. Med begrepet satanisk, så mener jeg herved noe occult. Ikke direkte satanistisk. Er interessant å se hvordan ulike mennesker tolker ting.

PS: Ja... har litt store fritidsproblemer for tiden... :legrine::legrine::legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*
:klappe::klappe::klappe:

oj,oj,oj...fritt for å bytte Bush med din hjerne. Lar det seg gjøre? Dette var usedvanlig innsiktsfullt. Personlig er jeg kun nysgjerrig på hva andre tenker og mener, så foreløbig holder jeg meg litt unna debatten rundt Bush (til jeg for bedre tid, for jeg sliter ikke med fritidsproblemer akkurat nå...he he)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj,oj,oj...fritt for å bytte Bush med din hjerne. Lar det seg gjøre? Dette var usedvanlig innsiktsfullt.

Jaha? Så flott at mitt innsiktsfulle innlegg var såpass viktig i debatten at du faktisk fant det verdt å kommentere da.

Og forøvrig vil ikke jeg heller begi meg inn på noen debatt om hva jeg synes eller ikke synes om Bush, rent bortsett fra at jeg gjerne skulle sett ham byttet ut med en hvilken som helst hjerne, . Tror det uansett ville ha utgjort stor forskjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er påfallende er at det er utrolig utbredt blant Bush og hans nærmeste venner (og medarbeidere) å bruke et satanisk håndsymbol. Et symbol som er helt vanlig i sataniske sekter.

Det er ikke godt å si hvorfor satanister har det med å kopiere andres symboler. De har jo til og med kopiert det korset som Peter ble korsfestet på. Det er det korset som er snudd opp ned. At de også kopierer vanlige symboler i USA overrasker meg ikke.

Skulle nesten tro de ikke hadde noen egen symbolikk å leke med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristendommen har jo kopiert både høytider og symboler fra andre religioner, så da er det vel greit at "satanister" gjør det og. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest StockDama

Tegnet er for å symbolisere kveg som er sagt ovenfor, men ikke pga KKK, men pga hans high school football lag har ei ku som maskot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristendommen har jo kopiert både høytider og symboler fra andre religioner, så da er det vel greit at "satanister" gjør det og. ;)

Tja, du kan så si. Forøvrig er det slik at det meste av gammel symbolikk er fellesarv. De fleste religioner har kopiert hverandre :) Men det er også slik at noen religioner har symboler som er unike for den enkelte religion. Tror korset som kopi av det romerske torturinstrumentet er unikt for bare en religion. Men jeg har ikke undersøkt saken. Noen andre kan kanskje opplyse meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Tja, du kan så si. Forøvrig er det slik at det meste av gammel symbolikk er fellesarv. De fleste religioner har kopiert hverandre :) Men det er også slik at noen religioner har symboler som er unike for den enkelte religion. Tror korset som kopi av det romerske torturinstrumentet er unikt for bare en religion. Men jeg har ikke undersøkt saken. Noen andre kan kanskje opplyse meg?

Jeg må si at flere av bildene var så kornete og dårlige at man kunne manipulert inn det aller meste uten at det så falskt ut.

Allerede første bildet av Bush syns jeg ser anatomisk ukorrekt ut. Altså: Størrelsen og plasseringen av hånden i forhold til ansiktet og kroppsholdningen passer overhodet ikke sammen. Manipulert.

Bush er kanskje ikke så smart selv (min mening), men han har en hel regjering bak seg som består av mange høyt utdannede mennesker, og dessuten enda fler TV-selskaper og andre store selskaper som sponser med penger. De ville ALDRI latt noe slikt hende uten at de tok avstand fra det.

Vi snakker tross alt om et land der veldig mange er konservative og kristne, og dette ville blitt lagt merke, slått opp i store medier, og stoppet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tror korset som kopi av det romerske torturinstrumentet er unikt for bare en religion. Men jeg har ikke undersøkt saken. Noen andre kan kanskje opplyse meg?

Det keltiske korset da? Som egentlig symboliserer sentrum av zodiaken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bladlusa (utlogget)
Jeg må si at flere av bildene var så kornete og dårlige at man kunne manipulert inn det aller meste uten at det så falskt ut.

Allerede første bildet av Bush syns jeg ser anatomisk ukorrekt ut. Altså: Størrelsen og plasseringen av hånden i forhold til ansiktet og kroppsholdningen passer overhodet ikke sammen. Manipulert.

Bush er kanskje ikke så smart selv (min mening), men han har en hel regjering bak seg som består av mange høyt utdannede mennesker, og dessuten enda fler TV-selskaper og andre store selskaper som sponser med penger. De ville ALDRI latt noe slikt hende uten at de tok avstand fra det.

Vi snakker tross alt om et land der veldig mange er konservative og kristne, og dette ville blitt lagt merke, slått opp i store medier, og stoppet.

Trenger ikke bruke fotoshop for å få til slike bilder. Som StockDama sa: Dette gjelder fotball, ikke satanisme. Satanisme er ikke det første texanere tenker på når de ser det tegnet, og den avisa som prøvde linke Bush og satanisme pga dette ville bli komplett latterliggjort.

Les her: Hook 'em Horns

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedfall

Enig med bladlusa og StockDama, dette stikker ikke så dypt som mange her i tråden vil ha det til. Det er ett håndsignal brukt av studenter ved The University of Texas.

Kanskje Busheren gikk der engang ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...