Gjest elianne Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Jeg er daglig bruker av maxfactor dramatic look, og vil si at dette er min favoritt! Jeg har veldig lange øyevipper, så griser og roter mye når jeg påfører mascara. Har hørt andre si at det er denne mascaraens feil, at den er vanskelig å påføre, men jeg "griser" uansett hvilken mascara jeg bruker. Andre erfaringer med denne, evt andre?
Parfumfreek Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Jepp, jeg griser med all mascara som har stor og rund kost! Derfor foretrekker jeg liten eller smal kost, funker iallefall mye bedre for meg
Cupcake Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Synes ikke jeg får på nok maskara hvis ikke jeg griser litt. Ser nesten alltid ut som en panda etterpå. Fjerner med q-tips og vann etterpå.
~white lady~ Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Jeg er daglig bruker av maxfactor dramatic look, og vil si at dette er min favoritt! Jeg har veldig lange øyevipper, så griser og roter mye når jeg påfører mascara. Har hørt andre si at det er denne mascaraens feil, at den er vanskelig å påføre, men jeg "griser" uansett hvilken mascara jeg bruker. Andre erfaringer med denne, evt andre? Den jeg griser minimalt med er en vannfast fra Clinique. Har vel noe med at kosten er liten og smal, og at det ikke kommer så mye på den hver gang. Men så skal man jo påføre mascaraen riktig også, sikker på at du gjør det? Lite på kosten hver gang, flere strøk etter hverandre, lette bevegelser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå