MiniMjau Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Har kjøpt en flaskeholder til sykkel hos Biltema http://www.biltema.no/products/product.asp...p;iItemId=84496 Hvordan monterer jeg denne på sykkelen? Det var ikke med noe bruksanvisning...
venus* Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Du skrur den fast...? Finn ut hvor du vil ha den, og ta de sølvfargede klemmene rundt rammen og fest de med skruer.
MiniMjau Skrevet 6. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2007 men må jeg lage hull i rammen? eller bare strammer jeg skruene inn mot rammen?... jeg er litt trøtt, og dette er meg et mysterium... :-D
venus* Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 men må jeg lage hull i rammen? eller bare strammer jeg skruene inn mot rammen?... jeg er litt trøtt, og dette er meg et mysterium... :-D Ingen hull nei. Skruene skal brukes på de sølvfargede festene.
Rosalie Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 På alle mine sykler har det vært ferdige hull til å feste flaskeholder i.
MiniMjau Skrevet 6. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2007 Ååååååja! det er dettte disse to sskruene i ramma er til. "dum som et brød".
Rosalie Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Ååååååja! det er dettte disse to sskruene i ramma er til. "dum som et brød".
Gjest Blondie65 Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 Ååååååja! det er dettte disse to sskruene i ramma er til. "dum som et brød". Jeg synes ikke du er dum som et brød jeg. Derimot synes jeg at det godt kan følge med bruksanvisning eller forslag til montering på slike ting. Nemlig ...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå