Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen

Leser jo ofte om at menn trives best i forhold he,he..

Tenkte å spørre om hvor lenge det tok før din eks fikk seg ny dame etter bruddet?

Fortell gjerne om det var du eller ham som gjorde det slutt :)

Videoannonse
Annonse
Gjest purple ii
Skrevet

Jeg dumpet ham etter over 5 år. Han fikk ny dame etter ca 1 mnd (som hadde sikla på ham mens vi var sammen og :overrasket: ), og de gifta seg ca et halvt år etterpå... Så lett var jeg å komme over... :erter:

Skrevet

Vet ikke helt. Det var jeg som fikk meg kjærest og samboer først.

Etter ca 6 mnd ble jeg sammen med en ny, men det tok en stund før vi ble samboere.

Eksen og kjæresten hans er ikke samboere.

Er to år siden jeg og eksen gjorde det slutt, vi hadde vært sammen i 3 år.

Skrevet

Jeg kutter som regel all kontakt med mine ekser, så det vet jeg ikke. Slutt er slutt, så da er jeg ikke interessert i å vite noe mer om han. I noen tilfeller har jeg beholdt kontakt via mail og noen cafeturer nå og da, men jeg har aldri spurt om dameprosjekter, så jeg vet ikke.

Skrevet

Vi mennesker er forskjellige, og skjebnen fører oss ulike veier. Tror det er dumt å generalisere dette på kjønn. Og hva spiller det for rolle hvilke private valg din eks tar etter at deres forhold er over. Fortiden må få ligge. Jeg fant min nye ganske fort etter at jeg flyttet fra min eks. Skjebnen ville det slik, og jeg hadde vært ensom i forholdet i mange år. Hjertet lengtet ut. Min eks er fortsatt singel, etter halvannet år. Det får han velge selv, men jeg håper han finner seg en han kan dele gleder og sorger med. Unner han alt godt.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Det var jeg som tok initiativet til bruddet, og jeg fikk ny kjæreste 4 måneder etter. Eksen min traff sin nye kjæreste halvannet år etter bruddet, men datet et par jenter før dette også.

Gjest Gjest_Maaneskinn_*
Skrevet

Vel, eksen min fikk ny dame bare en uke etter det ble slutt, vi hadde vært sammen i 5 år, men han var også utro med henne, så..

Gjest Mirina
Skrevet

Eksen min hadde i grunn fått seg ny kjæreste før det ble slutt mellom oss, og det var jo også hovedgrunnen til at jeg ba han flytte ut. ;)

Skrevet

Aner ikke ,interesserer meg ikke.

Gjest -eline-
Skrevet

Jeg som gjorde det slutt og jeg som fikk ny kjæreste 3 måneder etter. Eksen min rotet visst litt rundt i 7-8 måneder før han traff hun han er sammen med nå, han fridde til henne etter et år og de skal gifte seg til høsten.

Skrevet

Vi ble enige om å gjøre det slutt for 4 år siden. Han har ikke fått seg dame igjen. Hm, hvordan skal man tolke det? ;) Jeg fikk ny kjæreste etter 1 år.

Skrevet

kansje han ikke tør siden han har vært sammen med deg :fnise:

neida tuller bare :):)

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Mange exer å nevne her da, men får ta de som jeg har vært sammen med sist. Han som jeg var sammen med i 5 år fikk kjæreste etter 4 mnd, var jeg som gjorde det slutt. Han jeg var sammen med i 3 år fikk kjæreste etter 1,5 år, og det var jeg som brøt .Han siste var jeg sammen med i 6 mnd, fikk seg kjæreste igjen etter 1,5 år,og det var jeg som brøt der også.

Jeg har vel vært endel kjappere med å få meg kjæreste etter et brudd, men med han siste så traff jeg kjæresten min,som jeg er sammen med ennå, rett etter bruddet :kys_2:

Skrevet

Jeg fikk meg ny kjæreste før han....................Traff en jeg likte litt bedre enn jeg hadde planer om noen måneder etter.

Eksen var alene i 1,5 år etter bruddet.

Og bruddet ble vi vel egentlig enige om.

Skrevet

Han gjorde det slutt og fikk seg ny dame 2 år etter bruddet.

Det er respektabelt når de er alene i lang tid før de finner seg nye. Å hoppe rett fra den ene til den andre vitner om ekkel desperathet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk meg kjæreste 12 år etter bruddet. Det taklet ikke eksen og lot det gå utover ungene.

Skrevet

Min første seriøse kjæreste fikk seg ny dame fire dager etter bruddet, trodde jeg da. Etter å ha tenkt meg nøye om kom jeg frem til at han sannsynligvis var sammen med henne før det ble slutt mellom oss(vet at han hadde truffet henne tidligere og han hadde da også vært utro med en annen fra før). Vi hadde da vært sammen i over to og et halvt år.

Av de jeg har hatt etter ham vet jeg egentlig ikke. Den ene brukte vel nærmere ett år før han begynte å date igjen, resten har jeg ikke kontakt med i det hele tatt lenger.

Skrevet

Vi brøt opp etter 18 års ekteskap, jeg fikk meg ny kjæreste og samboer 2 år etter bruddet. Min eks har ny kjæreste, men de er ikke samboere enda. Han fant seg ei ny ei 2 år etter bruddet også etter at jeg hjalp ham med å lage en profil på nettet (han er lite datakyndig), :). Vi er faktisk venner alle fire og klarer fint å samarbeide hva gjelder samværsavtaler angående barn. Hans nye kjæreste har 2 barn fra før, mens vi har en sønn sammen.

Skrevet

Sånn ca. 2 dager før, tror jeg.... ;)

Skrevet

Jeg flyttet ut med tre unger etter nesten ti år sammen. Han fikk ny unge og samboer etter ni mnd. og et kvarter (også kalt å gå på en smell).

Men selv om det var jeg som valgte å flytte har jeg ennå ikke, et år etter, fått ny kjæreste. Det er mye følelser som sitter igjen når man synes man "må" flytte for egen integritets skyld... Men alt går bedre med tiden :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...