Gå til innhold

Skostativ i gangen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo og jeg har så mye sko stående i gangen, og gidder ikke fly opp og ned fra kjelleren til enhver tid..Det vanlige skostativet vi har er på to rader (etg) fra IKEA..

Men sambo kom med en genial ide (--om det finnes..) sko stativ i 4 etg! Det hadde vært kjempegreit å ha, men spørs jo om det er å oppdrive noe sted.... Noen som har sett det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp heller et skokap slik at du slipper å ha alle skoene framme hele tiden. Så mange sko vil lett gi et rotete inntrykk uansett når de står framme.

Skrevet

Monter fire hyller over hverandre på veggen.

Skrevet

Black Design har en skohylle med 5 hyller.

Skrevet

Drit i vanlige skohyller, de er som regel upraktiske, og sett inn en Billyhylle fra IKEA. Der er det plass til mange par.

Skrevet

Enig med Tuji. Skaff en vanlig bokhylle som er dyp nok til å lagre herresko, og så er dere i boks. Billigere enn skoskap også.

Skrevet

Møbelringen og bohus har noen fire-etasjes skoskap. Jeg kjøpte dette hos en av disse.

Ellers er jeg enig med disse som anbefaler en vanlig bokhylle. Jeg ville imidlertid kjøpt et på fretex eller annen bruktsjappe, der finner du sånne som er gamle. heltre, og tåler en trøkk. Ja, selvsagt kun dersom det passer inn med den øvrige møbleringen...

Skrevet

Jøss her kom det mange bra alternativer!! Likte det med bokhylle..hmm! men har valnøtt kommode i gangen..så må få til noe som matcher-eventuelt i sølv eller brunsort..hmm! skal sjekke ut det dere har foreslått!

takkkkkk :klemmer:

Skrevet

Dessuten funker jo bare skoskapene om sommeren, til lave barne-og damesko... :forvirret:

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Jeg bodde tidligere på 32 kvm med 56 par sko. Løsningen min ble 12 Redd skohyller fra IKEA montert over hverandre. For å slippe å skru for mye i murveggen (leid leilighet), skrudde jeg først ei treplate (malt i samme farge som veggen) som var litt bredere enn skohyllene på veggen og skrudde skohyllene fast i den. På de par centimeterene som var til overs ved siden av skohyllene, skrudde jeg opp masse små kroker som jeg brukte til nøkler, solbriller etc.

Kanskje ikke så veldig pent, men utrolig praktisk og ikke minst ryddig. Fikk mye skryt for skoveggen min :)

Skrevet

smart! men tror ikke sambo synes det blir passende her..:-S

og skoskap har vi heller ikke plass til da vi har en hattehylle over skoene med jakker... uuhuu.. ser ut til at jeg må nøye meg med 7par sko oppe, og gå ned i kjelleren for å hente de andre om jeg vil gå med de.....

men man glemmer jo de som ligger nede!!!og gidder ikke det om morran.....uhhuuuuuu

Gjest Dalwhinnie
Skrevet
smart! men tror ikke sambo synes det blir passende her..:-S

...pokkers kranglete mannfolk...

Hva med å lage en hylle nesten oppunder taket og ha en gjeng med skoesker der? Enten gjennomsiktige slik at du ser skoene gjennom eller hvite/ensfargede med et polaroidbilde av hvert skopar utenpå eskene?

En kan jo ikka bare putte masse fullt brukbare sko i boden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...