Gjest Gjest_Bluebell_* Skrevet 6. august 2007 #1 Del Skrevet 6. august 2007 Har bestemt meg for at jeg skal ha en av disse klokkene - ingen butikk her jeg bor har den så jeg må derfor bestille på nettet. MEN, lurer på hvordan de er i str. Jeg er jente, helt vanlig "tynn" rundt arm og bryst. Noen her som har en av de? Mener noen sa at F11 er mest beregnet til menn?!?!? Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 6. august 2007 #2 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg har F6, og den er ypperlig til mitt bruk. Jeg er jente, og ganske slank. Går ut i fra at F11 har noen flere funksjoner, siden den er dyrere, men jeg har iallefall ikke savnet noe på min klokke. Bruker den til alt; jogging, aerobic, styrketrening, pilates, gåturer. Veldig motiverende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 6. august 2007 #3 Del Skrevet 6. august 2007 Brystremmene på alle pulsklokker er justerbare. Ser at du også kan kjøpe en spesiell greie hvis du ikke er så vid over brystet (se link under). Ingen av klokkene er noe voldsomt feminine. Jeg kjenner ikke Polar sine klokker - jeg har selv en Bion klokke. Har vært inne og sett på dem på www.pulsklokke.no og begge har jo de basisfunksjonene som en pulsklokke må ha. En av de viktigste tingene er at pulsmålingen er skjermet, dvs. at det ikke slår inn signaler fra han som står ved siden av deg på tredemøllen. Det gjør det på min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Bluebell_* Skrevet 6. august 2007 #4 Del Skrevet 6. august 2007 Tusen takk for svar til dere begge!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå