hannea Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Er det noen som har opplevd at man ikke får spille "it is you" fra shrek i kirka?
Gjest Frysepulver Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Det pleier å være opp til den aktuelle presten. Noen prester er åpne for det meste, andre er mer "gammeldagse" og mener en kun skal spille salmer. I min menighet er det veldig åpent, da jeg var konfirmant sang vi en Nirvanasang med stygge ord i, vi bare mumlet litt istedenfor å synge ordene så tydelig Vet andre prester/menigheter er langt mer restriktive
Floja Felíz Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Vår prest mente at "Can You Feel the Love Tonight" var på kanten, så man vet jo aldri. Skjønner ikke helt hvorfor, menmen...
Liset Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Vi fikk godkjent begge sangene våre av songnepresten. Den ene sangen er it is you den andre er heaven. Men noen prester er sikkert særere enn andre....
Gjest Linn24 Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 skal dere da ha det på cd eller er det noen som skal synge?
*Emma* Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Jeg kan den ikke... Kjenner en prest. Eneste sangen hun sier hun har sagt nei til var en som innehold ordet: JÆVLIG m.m.
rusketulla Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 Vi sa til presten at vi ville ha en bestemt sang i kirka, og presten sa at det var vår vielse så vi bestemte. Presten hørte ikke sangen på forgånd, og leste ikke teksten (så vidt jeg vet). Det var uansett ikke noe spørsmål om vi kunne ha den eller ikke, det var vårt valg Vet noen prester er strengere ,men vil synes det er rart hvis it is you ikke kan bli spilt.
Liset Skrevet 23. september 2007 #8 Skrevet 23. september 2007 skal dere da ha det på cd eller er det noen som skal synge? Vi skal ha en kolega av meg som skal synge. I kirken vår er det ikke lov med musikk fra cd.... Organisten skal spille piano.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå