Gå til innhold

Tatoering

Fremhevede innlegg

Gjest Royal
Skrevet

Har du en tatoering. Hva har du til motiv og hvor?

Spennede..........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en Pandabjørn ved venstre skulder.

Den er kun i svart med spesiell skyggelegging. Angrer ikke et sekund på at jeg tok den!

Skrevet

Jeg har et kinesisk tegn på overarmen som jeg senere skal bygge ut. Så har jeg en skorpion mellom skulderbladene/øvre ryggdel.

Skrevet

Jeg har 6 stk, blant annet en stor alv på leggen, som er ganske unik. Angrer ikke på en eneste en men tenker ikke å ta flere.

Skrevet

Jeg har et kinesisk tegn på korsryggen. :wink:

Gjest sunshine
Skrevet

Har tribal tatoeringer på høyre skulder og i jorsryggen. Skal ha flere

Skrevet

Jeg har fuglen "Pip" på høyre pupp..Jeg angrer ikke på det.Synes den er kjempe fin....

Snuppeluppa :vinke:

Skrevet

En liten svart sommerfugl på venstre skulder.

Skrevet
Jeg har 6 stk' date=' blant annet en stor alv på leggen, som er ganske unik. Angrer ikke på en eneste en men tenker ikke å ta flere.[/quote']

Har lyst på alv i korsryggen, men må få noen til å tegne den selv for jeg finner ingen jeg liker. Hvor har du fått tak i din?

Skrevet

Jeg tok den i Bergen.

Hun som tok den på meg, hadde tegnet den selv, så den er one of a kind.

De fleste studioer ser ut til å tilby en frihåndstegning, også sammen med kunden om kunden vil ha noe spesielt.

Skrevet
Jeg tok den i Bergen.

De fleste studioer ser ut til å tilby en frihåndstegning, også sammen med kunden om kunden vil ha noe spesielt.

Åja, så bra. Kanskje jeg skal ta meg en tur da

(har liksom brukt det som unnskyldning for ikke å ta selv om jeg har veldig lyst på. Har angst for nåler.. :ler: )

Skrevet
Jeg tok den i Bergen.

Er det Jannicke på Let's Buzz?

Skrevet

:D æ har ei tatovering ja...på skuldra, å det e et kinategn..som står for female(hunkjønn..)ganske stilig, men æ angre på plasseringa, så tænk dæ godt om viss du skal gjøre det...

Skrevet

Her en skorpion på venstre skulder. (sort) :D

Tok den da jeg var 18 og har ikke angret en dag! Den er ganske diskre og det ser ikke harry ut når jeg har fin kjole på! :wink:

Gjest søta
Skrevet

Jeg har en tatovering på skuldra. Den er sort, det skal ikke forestille noe spesielt, men det er en slags krussedull av noe slag, den er kjempefin!

Skrevet

Jeg har to... en liten sort delfin bak på høyre skulder, og en salamander på ankelen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...