Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser at mange anbefaler Helena Rubinstein magic concealer. Tenkte jeg skulle bestille denne fra Strawberrynet, men er usikker på farge.

Jeg har i utgangspunktet lys hud, men blir raskt brun -og er ganske brun nå.

Vil 02 Medium passe meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Miss.Chanel
Skrevet

det er den jeg kjøpte, er slik du skriver. passer finfint.

Gjest linelotta
Skrevet

Jeg har også kjøpt denne typen. Hvordan skal den påføres egentlig? Kan den brukes over hele ansiktet, som en dekkrem? Trenger den mest for å skjule rødlig hud..

Gjest Deception
Skrevet
Jeg har også kjøpt denne typen. Hvordan skal den påføres egentlig? Kan den brukes over hele ansiktet, som en dekkrem? Trenger den mest for å skjule rødlig hud..

Den skal brukes på røde småkviser, rundt øynene osv, dvs. flekkvis og veldig tynt, for å skjule små "skavanker". Hvis du trenger noe for å skjule rødlig hud i hele ansiktet, er det lurere å satse på en foundation i stedet.

Gjest linelotta
Skrevet

Ja, men den kan brukes overalt, ikke bare under øynene.... Bruker dere fingertuppene, eller svamp? Evt noe annet? Har vært plaget med dårlig resultat med andre produkter....

Gjest Deception
Skrevet

Jeg tar bittelitt! på håndbaken, og bruker det som en slags palett som jeg henter farge fra med fingertuppen, som jeg fordeler concealeren med. Jeg har nå hatt min tube i over ett år, og det vises knapt at den er brukt.

Den kan brukes overalt. Virkelig et av de mest geniale sminkeproduktene på markedet. :)

Skrevet

Hvordan er den med minealsminke? Jeg går som regel over evnt. problemområder med en mindre mengde mineralfoundation på påført med concesalerkost. Trenger jeg egentlig mer?

Skrevet

Den aller beste concealeren :)

Påfør på håndryggen, bruk en kutips til påføring på/rundt kviser/problemområder. En svamp blir muligens litt for stor, vil nok dekke et større område enn nødvendig.

Den er veldig drøy og du behøver nesten ingenting for å få et passe dekkende resultat. Bra under/over (på øyelokkene og) øynene.

Skrevet (endret)

Som Deception har jeg også hatt min tube over ett år, og enda er den ikke tom - og jeg bruker den så og si hver eneste dag! Absolutt drøy og man får mye for pengene.

Jeg har også rødlige partier, særlig på haka og rundt nesa og da fungerer denne concealeren helt topp. Dekker, men det blir ikke synlig på huden.

Endret av Alou
Skrevet
Leser at mange anbefaler Helena Rubinstein magic concealer. Tenkte jeg skulle bestille denne fra Strawberrynet, men er usikker på farge.

Jeg har i utgangspunktet lys hud, men blir raskt brun -og er ganske brun nå.

Vil 02 Medium passe meg?

Jeg har det sånn som du, er egentlig litt lys i huden, men bli rask brun, jeg har 02 medium,så tror den passer deg og.

Kjempegod er den! :rødme:

Skrevet

Det er vel mineraolje i den? Da vil den neppe bra på omrdåer med kviser?

Skrevet

Takk for svar! Jeg har nå bestilt den!

Kan den ikke brukes under øynene?? :forvirra:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...