magolia Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Leser at mange anbefaler Helena Rubinstein magic concealer. Tenkte jeg skulle bestille denne fra Strawberrynet, men er usikker på farge. Jeg har i utgangspunktet lys hud, men blir raskt brun -og er ganske brun nå. Vil 02 Medium passe meg?
Gjest Miss.Chanel Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 det er den jeg kjøpte, er slik du skriver. passer finfint.
Gjest linelotta Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Jeg har også kjøpt denne typen. Hvordan skal den påføres egentlig? Kan den brukes over hele ansiktet, som en dekkrem? Trenger den mest for å skjule rødlig hud..
Gjest Deception Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Jeg har også kjøpt denne typen. Hvordan skal den påføres egentlig? Kan den brukes over hele ansiktet, som en dekkrem? Trenger den mest for å skjule rødlig hud.. Den skal brukes på røde småkviser, rundt øynene osv, dvs. flekkvis og veldig tynt, for å skjule små "skavanker". Hvis du trenger noe for å skjule rødlig hud i hele ansiktet, er det lurere å satse på en foundation i stedet.
Gjest linelotta Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Ja, men den kan brukes overalt, ikke bare under øynene.... Bruker dere fingertuppene, eller svamp? Evt noe annet? Har vært plaget med dårlig resultat med andre produkter....
Gjest Deception Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Jeg tar bittelitt! på håndbaken, og bruker det som en slags palett som jeg henter farge fra med fingertuppen, som jeg fordeler concealeren med. Jeg har nå hatt min tube i over ett år, og det vises knapt at den er brukt. Den kan brukes overalt. Virkelig et av de mest geniale sminkeproduktene på markedet.
Quirky Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Hvordan er den med minealsminke? Jeg går som regel over evnt. problemområder med en mindre mengde mineralfoundation på påført med concesalerkost. Trenger jeg egentlig mer?
-Alvildebrud- Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 Den aller beste concealeren Påfør på håndryggen, bruk en kutips til påføring på/rundt kviser/problemområder. En svamp blir muligens litt for stor, vil nok dekke et større område enn nødvendig. Den er veldig drøy og du behøver nesten ingenting for å få et passe dekkende resultat. Bra under/over (på øyelokkene og) øynene.
Gjest Alou Skrevet 6. august 2007 #9 Skrevet 6. august 2007 (endret) Som Deception har jeg også hatt min tube over ett år, og enda er den ikke tom - og jeg bruker den så og si hver eneste dag! Absolutt drøy og man får mye for pengene. Jeg har også rødlige partier, særlig på haka og rundt nesa og da fungerer denne concealeren helt topp. Dekker, men det blir ikke synlig på huden. Endret 6. august 2007 av Alou
taliee Skrevet 6. august 2007 #10 Skrevet 6. august 2007 Leser at mange anbefaler Helena Rubinstein magic concealer. Tenkte jeg skulle bestille denne fra Strawberrynet, men er usikker på farge. Jeg har i utgangspunktet lys hud, men blir raskt brun -og er ganske brun nå. Vil 02 Medium passe meg? Jeg har det sånn som du, er egentlig litt lys i huden, men bli rask brun, jeg har 02 medium,så tror den passer deg og. Kjempegod er den! :rødme:
Quirky Skrevet 6. august 2007 #11 Skrevet 6. august 2007 Det er vel mineraolje i den? Da vil den neppe bra på omrdåer med kviser?
magolia Skrevet 9. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 9. august 2007 Takk for svar! Jeg har nå bestilt den! Kan den ikke brukes under øynene??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå