emi Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 (endret) *rydde* Endret 17. september 2007 av emi
Smørblomsten Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 I know! Samma her......Slitsomt men sunt!
Gjest Cathena Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Ofte! Har ikke tal på det engang, men føler jeg renser kroppen, så jeg bryr meg ikke om det. Litt slitsomt er det, men pytt, pytt!
Trampe Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Jeg går ikke på do så ofte egentlig. Fem ganger om dagen kanskje? Og jeg drikker aldri mindre enn to liter daglig, ofte mer.
knudz3n Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Tror jeg har en meeega blære da! jeg drikker 2 liter om dagen, er sånn ca 3 gang på do i løpet av en dag da... +/- selvfølgelig.. men i gjennomsnitt.
Starkitten Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Jeg prøver å ikke gå i så mange ganger. På jobb drikker jeg vann i ett kjør, men går ikke på toalettet mer enn ca 3 ganger på ett skift. Ellers har jeg spesielt en kameat som synes det er veldig morsomt å kommentere mitt toalettbesøk Hvis jeg har vært på besøk i over 20 min, så ser han på klokken og spør han om det ikke er på tide jeg går på toalettet ? Er morsomt av og til, men ikke hver j... gang!
Rainbow Brite Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 Veldig forskjellig synes jeg egentlig.. Noen ganger føler jeg at jeg ikke gjør annet enn å fly på do, men på den andre siden kan jeg gå i timesvis uten noe problem. Drikker minst to liter vann daglig, ikke fordi jeg tvinger meg til det, men fordi jeg ville følt meg uttørket uten
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 Veldig avhengig av været faktisk. Ved varmt vær, mindre på do, ved kaldt vær, mer på do. Kommer sikkert av at vannet svettes mer gjennom kroppen når det er varmt. Når det er kaldt svetter man ikke så mye og følgelig mer på do for vannet må jo ut igjen.
Gjest Cathena Skrevet 8. august 2007 #9 Skrevet 8. august 2007 Veldig avhengig av været faktisk. Ved varmt vær, mindre på do, ved kaldt vær, mer på do. Kommer sikkert av at vannet svettes mer gjennom kroppen når det er varmt. Når det er kaldt svetter man ikke så mye og følgelig mer på do for vannet må jo ut igjen. Det stemmer nok! Når jeg er i syden blandt annet, så går jeg nesten ikke på do enda jeg gjerne drikker mye mer enn 2 liter vann på grunn av varmen.
Gjest Wolfmoon Skrevet 10. august 2007 #10 Skrevet 10. august 2007 Det stemmer nok! Når jeg er i syden blandt annet, så går jeg nesten ikke på do enda jeg gjerne drikker mye mer enn 2 liter vann på grunn av varmen. Hos meg er det også veldig avhengig av kaffe mengden.. Jo mer kaffe, jo mer på do. Selv om jeg drikker samme mengde vann..
LilleLy Skrevet 10. august 2007 #11 Skrevet 10. august 2007 Går på toalettet ganske ofte, men det må jo til! Har ikke noen tall, men merker at det blir ekstra mye når jeg drikker mer enn normalt.. Tror i overkant av to liter er mitt daglige inntak, men det fordeles over hele dagen. Før drakk jeg ekstra mye fra morgenen og da gikk jeg OFTE på toalettet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå