sweetdana Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Tigi shine junkie Hvordan bruker man egentlig dette produktet? Synes liksom aldri jeg får det helt til, og håret ser bare fettete ut til slutt. Men har liksom hørt så mye bra om den, så da må det jo være jeg som gjør noe feil? Håper noen kan fortelle dumme lille meg hvordan det skal gjøres
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Bruk veldig lite og begynn med tuppene og dra restene du da har igjen i hånden over resten av håret. Blir looken for fet så kan du dempe det med å spraye håret i vann og style på nytt (men ikke ta i mer produkt)
Catzy Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Leste et sted at du skal ta i shine-produkter mens håret fremdeles er litt vått. Da ser det ikke fettete ut, og er lettere å fordele jevnt. Tror du føner ferdig etterpå.
sweetdana Skrevet 6. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2007 Leste et sted at du skal ta i shine-produkter mens håret fremdeles er litt vått. Da ser det ikke fettete ut, og er lettere å fordele jevnt. Tror du føner ferdig etterpå. Ok, har lurt litt på om det kanskje skal brukes når håret er litt vått. får prøve det neste gang..
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Jeg bruker alltid dette produktet i tørt hår, så burde ikke være noe probl. Men jeg bruker en dæsj mindre enn en ert når jeg påfører produktet!
sweetdana Skrevet 7. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2007 brukte det faktisk i halvtørt hår nå, og synes det funket mye bedre på meg. Fikk glans, og det ble ganske mykt. Sikkert litt variabelt, men for meg funket dette bra.
Gjest Cathena Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 Jeg brukte dette produktet i tørt hår, òg det funket kjempe bra. Tror det er noe med mengden, det skal ingenting for at det blir for mye om dere skjønner...! Men synst den dufter så hææææærlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå