Gå til innhold

Ikke bli sinte da...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du legger jo ut bilder og internettadresser. Du er jo på alle måter deg selv, og så absloutt ikke anonym.

Hvem er du ellers da, i den vide verden?!?

Det hyggelig hvis du føler at du hjelper, men hva mener din mann om at du betegner deg fortsatt som brud?

TRor vel heller at Augustbrud mente , at selv om man er aktiv her inne, når det er stille på jobb og man har tid å slå ihjel (og man i tillegg syns dette er et koslig forum), betyr ikke det nødvendigvis at hun har like "dilla" utenom KG....

Jeg mener, jeg er innom her noen ganger i uka, av og til skriver jeg, av og til bare kikker jeg rundt. Men det er når tiden nesten står stille på kontoret. Og utenom jobb står jeg ikke og blar i bryllupsmagasiner, eller prater bryllup med venner - så sant de ikke skal gifte seg og selv tar opp temaet!

Jeg har mann og barn, aktiviteter som fyller fritid, men ikke kall meg panisk selv om jeg stikker innom her innimellom. Det er vel i så fall ikke "verre" enn de som allerede i dag er superbrukere, og ikke skal til pers før om flere år... :ler:

Meningene om dette er mange, og til enighet kommer vi aldri, så skal vi ikke bare la tråden ligge? Det er så mye annet man kan bruke energi på, enn å irritere seg over for mange innlegg/for lang deltagelse på KG/ for mye detljstyr/for lite detaljstyr...... :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Felix sa:

Du legger jo ut bilder og internettadresser. Du er jo på alle måter deg selv, og så absloutt ikke anonym.

Det hyggelig hvis du føler at du hjelper, men hva mener din mann om at du betegner deg fortsatt som brud?

TRor vel heller at Augustbrud mente , at selv om man er aktiv her inne, når det er stille på jobb og man har tid å slå ihjel (og man i tillegg syns dette er et koslig forum), betyr ikke det nødvendigvis at hun har like "dilla" utenom KG....

Jeg mener, jeg er innom her noen ganger i uka, av og til skriver jeg, av og til bare kikker jeg rundt. Men det er når tiden nesten står stille på kontoret. Og utenom jobb står jeg ikke og blar i bryllupsmagasiner, eller prater bryllup med venner - så sant de ikke skal gifte seg og selv tar opp temaet!

Jeg har mann og barn, aktiviteter som fyller fritid, men ikke kall meg panisk selv om jeg stikker innom her innimellom. Det er vel i så fall ikke "verre" enn de som allerede i dag er superbrukere, og ikke skal til pers før om flere år... :ler:

Meningene om dette er mange, og til enighet kommer vi aldri, så skal vi ikke bare la tråden ligge? Det er så mye annet man kan bruke energi på, enn å irritere seg over for mange innlegg/for lang deltagelse på KG/ for mye detljstyr/for lite detaljstyr...... :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Syns bare kanskje enkelte kan ta noen hint når de gang på gang får kommentarer fra kommende bruder om å kanskje roe seg litt...........la heller vi som skal gifte oss ha en konstruktiv dialog, for mange av trådene her har jo kun gått på irritasjon på dere, istedenfor att vi kunne ha brukt energien vår på noe mer konstruktivt.

Skrevet

Mente ikke å være slem Augustbrud. Håper du forstår det. Jeg ser du er aktiv, og svarer mange. Og det er bra.

Skrevet

Felix sa:

Skrevet

Overse dem da, hvis de plager deg sånn!

Det er mange som spør om ting man ikke kan svare på hvis man ikke har gjort det enda, i forhold til den praktiske gjennomføringen tenker jeg på.

Du MÅ ikke lese alle innleggene vet du....

Skrevet
Syns bare kanskje enkelte kan ta noen hint når de gang på gang får kommentarer fra kommende bruder om å kanskje roe seg litt...........la heller vi som skal gifte oss ha en konstruktiv dialog' date=' for mange av trådene her har jo kun gått på irritasjon på dere, istedenfor att vi kunne ha brukt energien vår på noe mer konstruktivt.[/quote']

:ler: Det er jo dere selv som bestemmer hva dere skal bruke energien deres på!!! Det er de som gir konkrete svar i en tråd som ødelegger den, det er de som legger inn kommentarer som ikke har noe med tråden å gjøre! (Hvis man har så mye i mot en bruker, synes jeg man kan registrere seg her inne på KG og sende vedkommende en Personlig Melding om det!)

Skrevet

Ikke meningen at innlegget skulle komme så mange ganger, men jeg fikk beskjed om at innlegget ikke kunne sendes pga debug.... :oops:

Skrevet
Jeg har mann og barn' date=' aktiviteter som fyller fritid, men ikke kall meg panisk selv om jeg stikker innom her innimellom. Det er vel i så fall ikke "verre" enn de som allerede i dag er superbrukere, og ikke skal til pers før om flere år... :ler: [/quote']

Her er jeg IKKE enig. At man ønsker å planlegge den forestående begivenheten, er bare koselig. At man ser frem til og gleder seg til fremtiden mener jeg at er en god egenskap!

Dermot mener jeg at det er mer rart at man henger ved fortiden på den måten.

Men kjøper Augustbrud sine argumenter om at hun føler hun gjør en god gjerning ved å gi tips og råd. Samt at hun også selger brudeutstyr.

Skrevet

Jeg har snart vært gift i to år jeg - og er likevel her innom av og til. Om noen synes det er mye eller lite, spiller vel ingen rolle - det er vel hva jeg synes som er vitkig.

Når det gjelder å svare på ting om navneendringer, vigselsattester etc som mange lurer på, er det faktisk ikke slik at man lærer om dette på skolen. Og når man er gift har man lært om det, og jeg deler gjerne ut av min kompetanse dersom noen vil ha.

Jeg erfarte også endel i forbindelse med bryllupet mitt som at det blir stress av serviettfarger og manglende tannpirkere, men jeg er av og til innom for å minne lett hysteriske (fargen på servietten var FEIL - hva gjør jeg? Hyyyl) om at dette spiller ingen rolle. En venninne plukket ut for meg og jeg så dem ikke før dagen før da vi skulle dekke på.

Råd om bryllupsgaver kan vel alle gi? Vi fikk mye fint og noe ikke så fint, jeg har en mening om det når det er folk her som lurer på hva de skal gi.

Jeg er forøvrig også innom Graviditet av og til, selv om jeg ikke er gravid, og "vi som sørger" selv om jeg ikke sørger for tiden. Er også innom seksualitet, selv om jeg ikke... eeeehhh... det ble feil.

Men jeg vil uansett si at å få råd fra jenter som har giftet seg, er bedre enn å lese om folk som bare MÅ kommentere at de fortsatt er her.

Nuvel - jeg trenger ikke forsvare meg selv, eller andre, jeg ville nå bare si det :briller:

En helt annen ting er at jeg noen ganger lurer på hvordan folk i det hele tatt ble gift før, når ingen kunne fortelle at det simpelthen ikke kan aksepteres med annet enn ecrufareget undertøy under akkurat den kjolen - eller at det bare ikke går an å ta bilder før vielsen.

Se på akkurat den siste kommentaren min med litt selvUhøytidelighet :ler:

Skrevet

Det er jammen meg bra vi er forskjellige! Ellers hadde KG enten blitt et sted fullt av gifte kvinner som fortalte om sine bryllup som var for flere år siden, eller et sted der det var jenter som skulle gifte seg år fremover i tid og trengte råd fra de som hadde giftet seg! :ler:

Skrevet

Vil bare takke augustbrud og alle de andre at de bidrar til tips/anbefalinger/gode råd etc..

Takk til dere alle!

Til dere som irriterer dere over oss bruder: Lurer på hvor mye dere er her inne på forumet, dere må jo lese alle innlegg som blir lagt inn for at dere skal vite så mye som dere gjør.....

Og nå tar jeg ferie :briller:

Skrevet
Jeg har mann og barn' date=' aktiviteter som fyller fritid, men ikke kall meg panisk selv om jeg stikker innom her innimellom. Det er vel i så fall ikke "verre" enn de som allerede i dag er superbrukere, og ikke skal til pers før om flere år... :ler: [/quote']

Det finnes flere forum her enn akkurat bryllup, så selv om man er superbruker og kommende brud - betyr det ikke nødvendigvis at alle innlegg er bryllupsrelaterte....

Skrevet

Hmm, er det ikke egentlig veldig lett å vite hvordan alle andre har det? Å vite at mange er fx. altfor opptatt av noe? Selv synes jeg i hvert fall ofte det er lett å vite akkurat hvor tåpelig andre tenker. Fordi det virker i hvert fall veldig sannsynlig for meg at de tenker slik som jeg forestiller meg at de gjør. Så da gjør de sikkert det.

Ble kanskje ikke så lett å skjønne hva jeg mener her.

Men jeg synes altså så ofte noe uttaler seg om hva alle andre gjør feil/tenker feil. Uten at de egentlig kan vite noe annet enn hva de tror alle andre tenker. Og så vet jeg at jeg ofte trekker slike lettvinte konklusjoner selv også. Men heldigvis tar jeg meg ofte i det og tenker: du aner faktisk ikke hva som er virkeligheten her.

Skrevet

Er bare litt overrasket over hvor engasjert alle er i dette temaet - er jo selv også inne og følger med på diskusjonen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er forøvrig også innom Graviditet av og til, selv om jeg ikke er gravid, og "vi som sørger" selv om jeg ikke sørger for tiden. Er også innom seksualitet, selv om jeg ikke... eeeehhh... det ble feil.

:ler:

Skrevet

Jeg gifter meg om drøye ti måneder og regner med at det er ok at jeg holder til innpå her....

...men jeg trodde i utgangspunktet at et gratis diskusjonsforum på nett var lovlig oppholdssted for absolutt alle...... :roll:

Skrevet

Jeg har snart 3 mnd igjen, får jeg lov å "ta av snart"? :roll: Nei vet du meg hva, for meg hadde dette forumet vært nytteløst hvis ingen som HAR GIFTET seg hadde svart, det er jo de som er EKSPERTENE!

Jeg har en apell til alle dere som sprer møkk, og kommer med surmaga kritikk- skjerp dere! La nå alle få være som de vil, og ellers så kan vi gjøre som vi vil! :wink:

Det er måte på hva man skal irritere seg over og da..... "Andres tilsynelatende opphengthet i bryllupet, ut i fra hva man skriver på internett!" :hoho:

Skrevet
Vil bare takke augustbrud og alle de andre at de bidrar til tips/anbefalinger/gode råd etc..

Takk til dere alle!

Det er slike hyggelige utsagt som gjør at man fortsatt føler seg nyttig her og fortsatt vil være med å hjelpe de som skal gifte seg!

Tusne takk for hyggelige ord cappo!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...