Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Blanca
Skrevet (endret)

Jeg har blitt litt småforelsket i denne vesken på finn.no. Det er flere detaljbilder av den inne på siden. Noen som har peiling på vesker og om denne er ekte eller ikke? Kanskje litt vanskelig å si ut ifra kun bilder, men blir glad for alle svar og synsinger :).

edit: ser at det er en lysblå LV-veske som kommer opp, men det er den grå/røde vesken til venstre jeg mener :).

Endret av Blanca
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

*rydde*

Endret av emi
Gjest Blanca
Skrevet (endret)
Dette er bare lureri - helt sikkert.

Det er grenser for hvor mye billigere vesker er i NYC, og i tillegg inkluderer sikkert salgssummen en fortjeneste til selger også.

Ja, jeg heller nok sterkt mot lureri jeg også. Sikkert kjøpt i ett eller annet lugubert strøk i NYC, rett fra bagasjerommet (for dere som har sett SATC :ler:).

Endret av Blanca
Skrevet (endret)

*rydde*

Endret av emi
Skrevet

LV er iallefall veldig nøye på at alt er riktig, så det kommer ingen b-varer derfra, siden de går rett i søpla..

"Designervesker" selges for 5 dollar på byen i NYC, så det kan jo for all del hende at hun har kjøpt de der, men ikke f.. om de er ekte, for da ville hun nok ikke solgt de med et så stort tap. Det er heller en solid fortjeneste hun vil ha..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...