Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på utkikk etter et mini kjøleskap som jeg kan ha i hybelen min. Skal bare brukes til drikke ol, ikke avansert matlagring av noe slag. ;)

Vet noen om noen steder jeg kan skaffe dette? Blir veldig glad for tips og linker. :)

Skrevet

Jeg så en gang på et interiørprogram hvor designeren installerte et lite kjøleskap i en kjøkkenskuff. Hele skuffen var altså et kjøleskap. Det er jo helt genialt! Men jeg vet ikke om du får tak i det i Norge da... ;)

Lykke til uansett :)

Skrevet
Jeg er på utkikk etter et mini kjøleskap som jeg kan ha i hybelen min. Skal bare brukes til drikke ol, ikke avansert matlagring av noe slag. ;)

Vet noen om noen steder jeg kan skaffe dette? Blir veldig glad for tips og linker. :)

Du kan jo sjekke om det er noen hoteller rundt der du bor som skal renoveres. For noen år siden var jeg medlem av en organisasjon, og vi trengte 2-3 slike kjøleskap for å ha på kontoret og lignende steder. Vi fikk da tak i gamle minibarer fra et hotell som skulle pusses opp, helt gratis. De var riktignok ganske stygge - de hadde folie med tremønster på utsiden. Men de var perfekte til vårt bruk, så da spilte det ingen rolle at de ikke var så pene å se på.

Skrevet

Uhu.... Fancy saker! :)

Tusen takk!

Skrevet

Tråden er ryddet i hht Kvinneguidens regler.

M@msen - moderator.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...