Gå til innhold

Underlivstråden

Fremhevede innlegg

Skrevet

I denne tråden kan dere, menn såvel som kvinner, beskrive deres edlere deler. Hva dere er fornøyd med, hva som er mindre bra.

For å begynne, kan jeg vel si...

Jeg er litt for trang og tørr, må bruke masse glidemiddel. Jeg er veldig følsom der nede, og dt gjør lett vont. Heldigvis har jeg verdens mest forståelsesfulle kjæreste. :-) Når jeg kommer, så spruter jeg litt, og jeg klarer ikke å bevege meg på et halvt minutt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en nokså våt en. Stor klitoris som jeg skammet meg veldig for, helt til jeg fikk en mann som satte pris på den.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Mi blir også så veldig våt! :sur:

Men er vel for at jeg tenner så lett. Dessuten er min klitt kjempeliten!!!

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

jeg har utover tiss (er jente). Har store kjønnslepper som henger utenfor og en stoor klitt som eser seg ut og blir enda større når jeg blir kåt. er dette ekkelt for dere gutter?

Skrevet
Mi blir også så veldig våt! :sur:

Men er vel for at jeg tenner så lett. Dessuten er min klitt kjempeliten!!!

Sånn er min også...og jeg tenner altofr lett og vil ha altfor mye sex i forhold til omtrent alle jeg har møtt..

Skrevet (endret)

jeg har hørt at jeg har verdens vakreste mus...den er stram og fin, klitten er hverken for stor eller for liten....

Endret av Daiquiry
Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Vil du la meg bevise det, min kjære?

Gjest Mysticgirl
Skrevet
jeg har hørt at jeg har verdens vakreste mus...den er stram og fin, klitten er hverken for stor eller for liten....

:overrasket::overrasket: Kan klitten bli for liten?Eller for stor? Trodde det kom av smak og behag jeg da men..

Skrevet

Det stemmer og etter min mening, er den akkurat passe.... :)

Skrevet

Synes klitten er for liten, den drukner litt i huden rundt, og gjør lite ut av seg. Forøvrig har jeg visstnok bollemus. Leppene er passe både her og der.

Skrevet

Tykk kraftig med noen tydelige blodårer,herligheten måler 19cm

Har aldri fått noen klager på den :tommelsmil:

Jo foresten, en gang det var en som ville ha den i garasjen, det gikk rett og slett bare ikke,hun sa den er alt for stor :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...