Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke hørt så mye av dette før, men har noen CDer bl.a. av Hooverphonics, Massive attack.

Synes det er ganske avslappende å høre på.

Noen som har noen andre cd, eller artist tips? Vet ikke helt hvor jeg skal begynne å lete blant alle artistene. :wink:

S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eeelsker trip hop, det er så dejlig å høre på!

Trip hop artister jeg liker kjempegodt er:

Massive Attack, Tricky, Goldfrapp, de to første morcheeba platene..

artister som jeg ikke vet er trip hop, men minner veldig og er kjempebra er:

Elysian Fields (pass på det finnes også en gruppe som heter the elysian fields som er heavy metall dårlig musikk. kjøpte en cd av dem ved en feiltakelse....),

og Cat Power (anbefaler cd'en MoonPix som er rådejlig!)

Lykke til :D

Skrevet

Dessuten kan du også gå på music.yahoo.com og gå på feks Massive attack sin side og velge Lignende Artister/Similar artists så kommer mange trip hop band opp. Deretter kan du jo feks laste ned musikk av noen av dem for å finne ut om du liker det eller ei... Dette gjordet jeg og oppdaga masse bra artister der ja!

Skrevet

Takk!

Jeg lastet ned noe av tricky igår, men liktre det jeg hørte av hooverphonics bedre. Skal se på det du foreslo.

S

Skrevet

Goldfrapp kommer forresten med nytt album 28 april.

Skrevet

Siden du har en del trip hop er det kanskje bortkastet å nevne Portishead?

Skrevet

neida, alt er av interesse.

Det er så mye der ute, så det er fint å få tips om hva andre hører på :)

Sandra

• 4 uker senere...
Skrevet

Siden Hooverphonics ble nevnt over her, må jeg bare få nevne låta "Eden." Den er den en av de nydeligste låtene jeg vet om... Lenge siden jeg har hørt den nå, men jeg merker at det er på tide. Må bare for all del ikke forveksles med dritt kopien til Sarah Brightman. :x

Jennifer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...