Gjest Wtp Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Tenker veldig på hvem som skal føre meg opp til alteret, har ingen kontakt med min far, min morfar er for syk... Har veldig lyst å spør morfaren til min forlovede, har veldig veldig god kontakt med ham. Blir det for dumt?
orakel Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Hva med din mor da, hvis dere står hverandre nært, eller at du og din kjære går opp sammen eller at du går alene.
ToveM Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 jeg vil si..hvem som helst du har et nært forhold til, eller du og mannen kan gå sammen, det er vel også ganske vanlig
Gjest Elize Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Jeg er så heldig at jeg får gå opp sammen med min far Man skal jo helst velge en fra sin egen familie, siden det er de som skal gi deg bort. Jeg personlig synes ikke at man kan bli gitt bort av motpartens familie. Men dette er vel individuelt. Men gjør det du føler for, det er din dag. Og gå opp sammen med din kjære er jo også et alternativ. Håper du finner ut av dette og at det blir en fantastisk dag:)
Majabeth Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Ble fulgt opp kirkegulvet av min mamma og min tante.
Branna Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Hvis ikke ens far kan føre en opp kirkegulvet, så er det vanligste at enten ens mor eller nærmeste mannlige slektning fører en opp kirkegulvet. For meg blir det ikke riktig å skulle velge noen fra forlovedens familie, siden det er din egen familie som skal gi deg bort. Det som også er veldig koselig er jo å gå opp mot alteret sammen med din forlovede.
Jentemamma Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 Jeg og mannen min gikk opp sammen. Men vi kom i ulike biler, så han fikk "overraskelsen" over å se meg som brud på kirketrappen i stedet for foran alteret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå