Gjest Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Lurer på om noen vet om noen hestesenter/rideskoler i nærheten av drammen? Jeg og en venninne har lyst til å dra på ridetur rundt her. Hadde planer om å dra på gunnerud gård, men ser nå at denne er blitt solgt. Er heller ikke så veldig interesert i og dra på lier hestesport senter, men gjerne andre steder. Er nok litt utdatert på rideskoler så er bare disse to jeg vet om rundt her. Gjerne fint om du evt vet priser på å låne hest i f.eks en time.
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Drammen Hestsportssenter på Konnerud, Kirksæther i Vestfossen, Stall-K i Kongsberg, Valstad Gård i Sylling, Sundet Westen Senter i Vestfossen, Bolstad i Sande, Stall Verdens Ende i Tjøme... Jeg nevner i fleng Vet ikke hvilke som tilbyr turer, da, men det er vel bare å ringe og høre
Gjest Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Drammen Hestsportssenter på Konnerud, Kirksæther i Vestfossen, Stall-K i Kongsberg, Valstad Gård i Sylling, Sundet Westen Senter i Vestfossen, Bolstad i Sande, Stall Verdens Ende i Tjøme... Jeg nevner i fleng Vet ikke hvilke som tilbyr turer, da, men det er vel bare å ringe og høre Når jeg fikk noen navn så ble det bedre kjent ja.. Drammen hestesport senter er jo nærmest da ja, men er det fortsatt en rideskole etter at Marit måtte selge da? Kirksæther liker jeg ikke av en eller annen merkelig grunn.
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Når jeg fikk noen navn så ble det bedre kjent ja.. Drammen hestesport senter er jo nærmest da ja, men er det fortsatt en rideskole etter at Marit måtte selge da? Kirksæther liker jeg ikke av en eller annen merkelig grunn. Ikke jeg heller Aner ikke om det fortsatt er rideskole der jeg, bare nevnte de jeg kom på å frata
Gjest Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Ikke jeg heller Aner ikke om det fortsatt er rideskole der jeg, bare nevnte de jeg kom på å frata Jeg tror de skulle fortsette å ha det der, men er grusomt usikker. Kanskje like greit at jeg droppet praksisplassen min der når hun selger gården et år etterpå
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Hehe... Du droppet og praksis der ja? Me too... Var der en dag, og dagen etter klarte jeg ikke stå opp av senga pga. lumbagoen min :S Kanskje det var like greit da...
Gjest Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 Jeg jobbet to uker. Mari kom en uke etterpå og varte kun 4 dager. Fikk ny stallmester samme dagen jeg sluttet, men orket ikke for det. Fikk omvisning av christina og etter å ha forklart meg en hel haug om foring av diverse hester og hvem som skulle ha hva og at det var super viktig at de fikk kun det så bare gikk hun. Og ingen av hestene sto jo i riktig boks. Hovslageren hold tilogmed på å sko feil hest (som var halt) siden vi hadde lunsj og før Marit dro fikk vi beskjed om at hovslagerne alltid fikset seg selv.
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 5. august 2007 #8 Skrevet 5. august 2007 Very nice Når jeg kom dit brukte jeg HELE første dagen min der på å flytte møbler fra kontoret i første etasje opp i andre... Var ikke helt som jeg hadde tenkt, men det verste var jo at ryggen min ikke tålte det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå