Gå til innhold

Drikking og kåthet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det andre som har det slik at de blir "overstadig" kåte når de er litt berusa?

Jeg har det i hverfall på den måten at når en del drinker er godt plassert innabords, så starter hunndjevelen å arbeide :kys_2:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mister noen hemninger da jeg drikker, men jeg blir ikke noe kåtere. Det blir jeg derimot til de grader dagen etter ei fyllekule(fra kl 13 og utover). Da kan jeg knulle en lenestol eller en murstein.

Skrevet
Jeg mister noen hemninger da jeg drikker, men jeg blir ikke noe kåtere. Det blir jeg derimot til de grader dagen etter ei fyllekule(fra kl 13 og utover). Da kan jeg knulle en lenestol eller en murstein.

:ler:

Eksen min påsto at jeg ble kåtere når jeg drakk. Han sa at han kunne se det på øynene mine. Men så kjente han meg veldig godt da.

Dagen derpå frister sterk mat mer enn sex så jeg er hvertfall ikke mer kåt da.

Gjest Mirina
Skrevet

Har hørt mange si at de blir kåtere i fylla. Jeg derimot blir overhodet ikke kåt i fylla, sex er det siste jeg tenker på.

Skrevet (endret)

Personlig tror jeg at de som sier det egentlig mener at de har drukket bort hemninger de måtte ha og dermed er med på ting de ikke tør i edru tilstand.

Endret av Velvet
Skrevet

Jeg blir veldig kåt når jeg drikker, men bare hvis jeg er med en jeg er forelska i.. er ikke sånn at jeg tar hvem som helst. Alle følelser blir liksom sterkere og da får jeg mer lyst til å ha sex.

Skrevet

Jeg har mer sex når jeg drikker, men det er mer fordi alle andre drikker av seg hemningene sine så de kommer på mitt nivå... :fnise:

Skrevet
Er det andre som har det slik at de blir "overstadig" kåte når de er litt berusa?

Jeg har det i hverfall på den måten at når en del drinker er godt plassert innabords, så starter hunndjevelen å arbeide :kys_2:

Hørte nylig om noe de kaller for "Fucking wine", dvs en rødvin Rioja. som kanskje medfører at man lett havner til sengs etterpå. Høres kanskje dumt ut. Hørt fra flere kilder (kvinner) hehe. Er det andre som har hørt eller erfart det samme ? :).

Skrevet

jeg blir ikke noe kåt av å drikke... jeg har faktisk aldri hatt sex i beruset tilstand. hvis jeg er full, vil jeg bare danse og tulle, og når det går over, vil jeg sove!

dessuten synes jeg sex er best om morgenen... :)

Skrevet

Jeg kan finne det slitsomt å ha sex i fylla, for det første så er det et slit å få orgasme og om mannen min er full... JISSES, "når har du tenkt å komme..." :fnise:

MEN dagen derpå, DA kan jeg godt ha sex hele dagen....

Men nå handler denne tråden om man blir kåtere i fylla, nei ikke jeg iafall, jeg kan kanskje TRO jeg er kåt, men det går fort over :)

Gjest Gjest_enig_*
Skrevet

En spennende tråd for oss som synes det er noe sexy med jenter som har fått en drink for mye (men kanskje ikke to for mye ;) )

Skrevet

jeg blir superkåt i fylla, hvis jeg er ute med kjæresten min. Spesielt hvis jeg har drukket champagne....jeg blir i stand til å ha sex kjempe lenge og jeg spruter....;) er for følsom når jeg er edru..... :sur:

Skrevet

hmm..jeg er alltid kåt :sjarmor: så jeg vet ikke om jeg blir noe kåtere når jeg er beruset:P men kan si meg enig i at flere hemninger forsvinner ja!! har jeg drukket VELDIG mye kan jeg være kåt, men når sexen skal begynne har jeg problemer med å bli våt....merkelig det der...jeg er lissom veldig klar på alle ande områder. men det er vel nervesystemet som ikke er helt i lodd... :tristbla:

Skrevet

Jeg merker at jeg blir kåtere når jeg drikker litt, ja... Rødvin funker utrolig fort (kjenner at det prikker der nede...)! Men det funker bare om jeg er sammen med mannen min. :) Har aldri blitt sånn kåt når jeg er alene ute på by'n. ;)

Skrevet

Nei, jeg tror det har med sinnstilstand, forventninger og kontekst å gjøre, ikke alkohol.

Om jeg skal ut på byen, er gira, forventer en super kveld, damene sprader rundt i miniskjørt, trange bukser, korte topper, høye hæler, perfekt sminket og oser sexy, folk danser, svetter, dempet belysning spiller det ingen rolle om jeg er full eller ikke. Jeg blir like fullt kåt. Jeg foretrekker edru, da jeg for lengst har lagt fra meg hemninger.

Skrevet

tror det har veldig mye å si om hvor mye man drikker.

Jeg blir som regel ganske kåt når jeg er "go i gassen", men ikke dritas.

Er man helt vekke, tenker man så regel ikke på så mye.

Men når man er på topp, ramses nok alle "drømmene" våre i hodet.

Har kun opplevd utrolig sex etter å ha kommet hjem fra fest i "perfekt full" tilstand. :)

Men dette er nok forskjellig fra person til person.

Go wild! <3

Gjest TaraTarantell
Skrevet

jeg blir kåt av alt. øl kombinert med legemidler jeg får av legen. blir trøtt da. men veldig kåt. :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...