Gjest Gjest Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Jeg driver en slags research på et emne som jeg har valgt å kalle; Et ønske. Jeg er takknemlig for alle som svarer. Spørsmålet: Hvis du fikk et ønske, og var garantert at det kom til å gå i oppfyllelse. Hva ville du så ønske? Det kan være alt mellom himmel og jord, hva enn du måtte ønske...unntatt flere ønsker. Skriv gjerne kjønn, alder og sivilstatus ( bra for researchen..)
fuerza Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 (endret) at jeg var fornøyd med meg selv singel, 21, kvinne Endret 5. august 2007 av fuerza
milla-mor Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 at min datter får et lykkelig liv kvinne, 23, kjæreste
Gjest Gjest_Kvinne_* Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 At mannen min og jeg kom gjennom krisen vi er i for øyeblikket, og fant tilbake til magien som var der tidligere. Kvinne 36, gift.
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 At alle i familien min skulle være lykkelige. Kvinne, 24, gift
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå