Smørblomsten Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Ja det er altså spm: hvilket merke er best, og hvorfor? Har tenkt å ta en hudanalyse, så jeg får vel kanskje vite hvilket merke som passer min aknehud (32 år gammel)... Er begge like "enkle" å få tak i (Oslo)? Ca. samme priser? Takk for svar
Quirky Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 For problemhud, som akne, vil jeg definitivt anbefale MD formualtions. Det er litt "sterkere kost" enn Dermalogica. Prisene er vel stort sett de samme, og MD får du tak i blant annet på Magic på Oslo City og i VG- passasjen.
Gjest Alou Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Jeg har/har hatt problemer med uren hud, og da har md fungert kjempe flott. Jeg bruker fortsatt produkter derfra og er alltid fornøyd.
Smørblomsten Skrevet 5. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2007 Jeg har/har hatt problemer med uren hud, og da har md fungert kjempe flott. Jeg bruker fortsatt produkter derfra og er alltid fornøyd. OK,så bra. Tror jeg må teste ut MD jeg også! Fikk du hudanalyse FØR du begynte å bruke produktene? Hvor mange prod for ansikt bruker du daglig? Tok det lang tid før du merket bedring? Noen prod du vil anbefale meg? Tenkte å kjøpe et Adult Anti-Blemish kit, men BØR jeg ta hudanalyse før jeg setter i gang å bruke MD tro? Og til sist: hvor er MD å få kjøpt billigst? Koster jo mer enn kr 200 for et sett mtp netthandel via USA. Takknemlig for svar, hvis du gidder, eller noen andre!
Gjest Alou Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Jeg fikk ikke akkurat en analyse, men hudpleieren har sett på huden min flere ganger. Min hud er litt sensibel og blir lett uren og tørr. Jeg bruker/har brukt rensen for sensitiv hud som renser godt og varer lenge. I tillegg har jeg glycare lotion og facial lotion. Facial lotion er litt mer tørr hud, sa hudpleieren, så nå bruker jeg glycare lotion. Den er dessuten billigere. Den inneholder glukolsyre som er supert for uren hud. Acne gel har jeg også, og den inneholder noe av det samme, og den bruker jeg på de verste områdene i perioder. Til sammen koster de tre produktene en del, men de varer leeeenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå