pumpkin Skrevet 20. mars 2003 #1 Skrevet 20. mars 2003 Jeg har begynt med oljemaling. Har aldri gått på noe kurs eller sånt, men er vel selvlært, kan man vel si. Jeg har gitt bort to malerier til en venninne som hun har hengt på veggen i stua. En venninne av henne igjen hadde sett disse, og ønsket at jeg skulle male noe til henne også. Dette ville hun selvsagt betale for... :o Ellers har jeg bare malt bilder til mitt eget hjem. Så nå lurer jeg på hva skal man ta for et bilde? Jeg må vel regne sammen hva "ingrediensene" koster og se hvor stort maleriet blir... Er det noen som har noen synspunkter om dette??? Pumpkin
Gjest Dandy Skrevet 26. mars 2003 #2 Skrevet 26. mars 2003 Hei, Jeg maler også bilder og har fundert litt på å begynne å selge de uten å vite helt hvilke pris jeg kan ta. Det jeg har tenkt å gjøre er å ta en tur på amatørutstilling for å se hva bildene går for der. Jeg regner med at jeg ikke er noe mer amatør enn andre amatører og kan ta ca. samme pris Jeg hadde planer om å gå på Galleri F17 i Oslo for der kunne amatører få henge opp bildene sine for salg. Nå lurer jeg litt på om det galleriet er forsvunnet igjen!. Jeg finner det iallefall ikke på nettet eller i telefonkatalogen! Jeg tror at det er mulig å ta minst 3000-4000 for et gj.stort bilde. Bare rammen koster jo en hel liten formue
pumpkin Skrevet 6. april 2003 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2003 Det var en god ide! Det skal jeg jammen gjøre, må finne en amatørutstilling et sted i Oslo. Takk for tipset! Pumpkin :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå