Gjest sexysadie Skrevet 2. april 2002 #1 Del Skrevet 2. april 2002 Jeg har sansen for Sven O.Høiby som fortsetter med å være seg selv og ikke legger om stilen kunstig bare fordi Mette Marit er blitt kronprinsesse. Han vet godt hvordan pressen sluker det han sier siden han har vært journalist og det er ingen grunn til å undervurdere ham.At han forsvarer sin daglige pils med gutta og ikke skjuler at han er en glad gutt teller til hans fordel! Selvfølgelig kan det diskuteres om dette utspillet om å gjøre Marius til prins er særlig veloverveid,men det er ærlig og bare det er forfriskende i dette politisk korrekte bildet som Kongehuset prøver å frenstille seg i. Mette Marit ønsker ikke å ha kontakt med Sven O. fordi hun vel skal bygge opp sitt image og prøve å bli noe mer enn det hun er;nemlig ei enslig mor som er dattera til Sven O. Pressen fortsetter å genierklære M-Ms selvfølgelige uttalelser og gjøremål,og det er flott at det er kommet frem at hun ikke ''har tid'' til å ha kontakt med sin egen far etter bryllupet. Takke meg til karer som Sven O. som er seg selv fremfor klatremus som klorer seg frem ved å bygge en falsk image! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2002 #2 Del Skrevet 2. april 2002 Han var bra nok,når hun hadde problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2002 #3 Del Skrevet 2. april 2002 Jeg synes Sven (og Sexysadie) skal slå opp i synonymordboka og se på hva ordet "diskresjon" betyr? Jeg kjenner ikke Sven, har aldri gjort det, og håper jeg ikke kommer til å gjøre det. Den mannen må jo ha et markedsføringsbehov. Men å "bruke" sitt barns "valg" som utgangspunkt: Det synes jeg er for drøyt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 2. april 2002 #4 Del Skrevet 2. april 2002 Han kan også slå opp på ordene: Lojal/lojalitet og Respekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 2. april 2002 #5 Del Skrevet 2. april 2002 D kan pinadø hun også!!!Og når d kommer til diskresjon:Jeg har ingen problemer m å holde tett m ting som blir sagt meg i fortrolighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2002 #6 Del Skrevet 2. april 2002 Det er ikke deg vi diskuterer her sexysadie. Slutt å ta uenighet så personlig!Dessuten omfatter diskresjon mer enn taushetsløfter...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #7 Del Skrevet 3. april 2002 Sven er ok han men d vi mangler bare for å få dette sirkuset som kalles norges kongefamilie til ¨å bli komplett er ham stående på slottsbalkongen 17-mai m morgenpilsen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bria Skrevet 3. april 2002 #8 Del Skrevet 3. april 2002 Synes at han har fortalt nok om livet sitt. Han burde forstått at eneste grunnen til at pressen vil skrive om ham er at han er villig til å sverte datteren sin, og derfor burde han vært forsiktig, før ingen tar ham seriøst. Ganske ego/kortsiktig tenkt å selge seg så lett til pressen, og dermed selge datteren og barnebarnet også! Hva skal vi vite alt dette for?? Han er ikke kongelig og må drikke så mange pils han vil, og han har ingen myndighet til å si offentlig at Marius må bli prins! Han skulle heller holde seg mer unna pressen, og forsøke å få forholdet til MM på rett kjøl igjen. Han er jo også Marius sin bestefar, og hva vil Marius synes om ytringene til bestefar når han er gammel nok til å forstå dem?? Å uttale seg i pressen i hytt og pine er ikke veien å gå hvis han vil ha et ok forhold til datteren.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 4. april 2002 #9 Del Skrevet 4. april 2002 Hvorfor kan vi ikke få Sven m den daglige pilsen på slottsbalkongen 17 mai? D vil jo gjøre dette Monarkiet vårt litt mere ekte,varmthjertede og folkelig.Og virkelig vise hele folket at kongefamilien slår ring om sine familiemedlemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 4. april 2002 #10 Del Skrevet 4. april 2002 Tenk på all den inside information man kunne fått hvis man møtte Svein på "fylla". Er det noen som forresten vet hvor han vanker. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 4. april 2002 #11 Del Skrevet 4. april 2002 Jeg vet d ikke ,men akter og finne d ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freetime Skrevet 4. april 2002 #12 Del Skrevet 4. april 2002 Jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 4. april 2002 #13 Del Skrevet 4. april 2002 fortell,fortell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2002 #14 Del Skrevet 5. april 2002 HERREGUD, SEXYSADIE!!!! HVOR ENKEL ER DU??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 6. april 2002 #15 Del Skrevet 6. april 2002 kjempeenkel! Hvor komplisert er d nødvendig å være egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2002 #16 Del Skrevet 6. april 2002 IKKE MER KOMPLISERT ENN AT MAN FORSTÅR AT SVEN HØIBY IKKE ER ET SÆRLIG AKTUELT TEMA PÅ "VI OVER 40". SÆRLIG IKKE MED DEN VINKLINGEN PÅ TEMAET. IGJEN, HERREGUD!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2002 #17 Del Skrevet 7. april 2002 Ihvertfall så komplisert at man forstår at det blir litt for dumt å starte en tråd om Sven Høiby (klatremus' far, som du omtaler MM) og hans pilsvaner på "Vi over 40". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Em@lie Skrevet 21. april 2002 #18 Del Skrevet 21. april 2002 Media har fremstilt han som familiens store klovn Han har mye å forsvare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2002 #19 Del Skrevet 8. mai 2002 Jeg har ikke spesielt sans for UMettet Mareritt men kan godt forstå at hun for tiden ikke gidder faren sin.Han har virkelig dummet seg kraftig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 8. mai 2002 #20 Del Skrevet 8. mai 2002 Enig i at denne tråden ikke hører hjemme her. Hele tråden er så useriøs at jeg lukker den. Moderator.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg