Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og som jeg finner på tax free?

Kjøpte lancome et eller annet (l'extreme?) sist gang jeg var på tax free, men den holdt ikke hva den lovet.

Mine øyevipper trives tydeligvis sammenklumpet, for de holder seg ikke seperat synes jeg, de er helt på ville veier. Så en god mascara hadde kanskje gjort seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

clinique sine er ok "hverdagsmascaraer". Gir et naturlig resultat og er lette å legge. Liker best shu uemura men det får du nok ikke få taxfree..

Skrevet
og som jeg finner på tax free?

Kjøpte lancome et eller annet (l'extreme?) sist gang jeg var på tax free, men den holdt ikke hva den lovet.

Mine øyevipper trives tydeligvis sammenklumpet, for de holder seg ikke seperat synes jeg, de er helt på ville veier. Så en god mascara hadde kanskje gjort seg.

Artdeco lash designer.. men får den nok ikke på taxfree. tror den koster ca 130 på esthetique..

Skrevet

Jeg liker Helena Rubinstein's Lash Queen. Klumper ikke mine vipper sammen iallefall, og gir et naturlig resultat. Vet ikke om den finnes på tax free, men kanskje.

Skrevet

takk for tips =)

Skrevet

hvorfor må du ha tak i den på tax free ?

Nivea beautè "lash revolutian, waterproof" er en maskara som ikke klumper :)

Gjest Deception
Skrevet (endret)

Min favoritt for tida er Long Lashes Mascara fra Make Up Store. Den forlenger, separerer, og vet ikke hva det er å klumpe. :) Tror den koster 135 kroner.

Endret av Deception
Skrevet

Kanske hun jobber på fly/båt? da får man mye rabatter på taxfree varer:)

Skrevet

Kjente noen som kom fra utlandet og da tenkte jeg å benytte meg av tax free, er jo billigere der. Jeg kjøpte ysl everlong og er for så vidt fornøyd med den.

Skrevet

Isadora Build Up gir fin lengde, klumper ikke og separerer :-D ! Billig er den også.

Skrevet
Jeg liker Helena Rubinstein's Lash Queen. Klumper ikke mine vipper sammen iallefall, og gir et naturlig resultat. Vet ikke om den finnes på tax free, men kanskje.

Henger meg på denne. For tiden min favoritt mascara og kjøpte den på taxfree, men husker jeg hva den kostet?? Dessverre.

Skrevet

Chanels Inimitable er kjempegod. Vippene mine klumper også, og jeg har aldri før vært så fornøyd som med denne. den får du på Taxfree :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...