Gjest Dallandra Darcy Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Jeg tenker på å få med meg noen naboer/venner/bekjente og danne en useriøs boksirkel/lesegruppe/lesesirkel... hva det nå heter, husker ikke helt i farta Har noen av dere erfaring med hvor mange man bør være i en sånn sirkel? Max? Min? Motivasjon: Komme seg hjemmefra en kveld i ny og ne og skravle litt.
Skravla Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Jeg tenker på å få med meg noen naboer/venner/bekjente og danne en useriøs boksirkel/lesegruppe/lesesirkel... hva det nå heter, husker ikke helt i farta Har noen av dere erfaring med hvor mange man bør være i en sånn sirkel? Max? Min? Motivasjon: Komme seg hjemmefra en kveld i ny og ne og skravle litt. *vil være nabo med deg* :lese: Men for å svare på spørsmålet så tror jeg at det bør være 5-8 personer kanskje.
Birgitte Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 Jeg vil nok si at fem er litt lite, det blir veldig få hvis det er forfall. Sats på åtte, du. Og hvorfor ikke kalle det skravleklubb/ jentekveld hvis motivasjonen er å komme seg hjemmefra for å skravle?
Gjest Dallandra Darcy Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Fordi jeg har lyst til å lese flere bøker? Og fordi noen av de jeg har nevt dette for har andre "syklubber" med enkelte litt sjalu medlemmer, så det er viktig å presisere at det er et alternativ til og ikke en konkurrent til syklubben.
Brukernavn Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 *vil være nabo med deg* :lese: *jeg og* :lese: Det første jeg tenkte var 5..
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Har vært medlem av en bokklubb. Det begynte bra de første gangene, men så var det nesten ingen som leste bøkene lenger og det ble bare skravling om andre ting. Det var heller ikke alle som fikk kjøpt bøkene eller lånt dem på biblioteket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå