Gjest Gjest_mia_* Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Tenkte jeg skulle investere i mineralsminke for første gang og tenkte å prøve kissme. Først og fremst foundation men også noe blush og øyenskygger. Er det noen som har noen anbefalinger, føler meg litt matt av alle fargene. Skal også ha en børste til foundation men klarer ikke å bestemme meg. Blir veldig glad hvis noen har noe tips. Har litt lyst på en av de syntetiske flattoppene, kanskje denne? http://www.kissme.no/nettbutikk/vare/informasjon/10196
Chic' Wilma Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Jeg kan ikke gi råd om hvilke farger du kler basert på innlegget ditt men start med prøver og les faq siden. Foundationen er min favoritt og øyenskygger og blush er også fantastiske. Jeg er selv veldig blek så jeg bruker den lyseste foundationen og favoritt blushen er Meg (lys ferskenrosa) Det jeg kan gi råd om er de nye foundationbørstene deres. Fikk den syntetiske flatoppen for ca 1 uke siden og den er alt som loves og litt til. Ingen røyting og kjempemyk!! Jeg kjøpte den med langt skaft og det blir nok også en kabuki etterhvert, må spare litt først Håper dette hjalp litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå