Gå til innhold

Hvorfor skaffer noen menn seg asiatiske jenter?

Anbefalte innlegg

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Jeg ser på menn som må hente seg kvinner fra feks. Thailand som sosiale tapere. Ja, jeg vet det er menn som treffer kvinner der i forb. med jobb ol. men stereotypen jeg ser for meg en bleikfeit 50 + med lav sosial status og generell lav IQ eller liten, tynn og sjenert mann som har bodd hjemme hos mamma ca. 30 år for lenge.

Norske kvinner går ikke glipp av noen godbiter, det er mitt inntrykk.

Signerer denne!

Videoannonse
Annonse
Gjest Ølmagen
Skrevet

Jeg er en 31 år gammel mann. jeg er jomfru (upult) har ikke det spor av sjanse på Norske damer så hvorfor skal jeg gå fitteløs her i Norge når jeg kan dra til Thailand eller Fillipinnene og velge fra ØVERSTE hylle? gjør det meg til en manns sjåvenist eller bare til den stygge feite mannen jeg er????

• Liker 1
Skrevet
Jeg er en 31 år gammel mann. jeg er jomfru (upult) har ikke det spor av sjanse på Norske damer så hvorfor skal jeg gå fitteløs her i Norge når jeg kan dra til Thailand eller Fillipinnene og velge fra ØVERSTE hylle? gjør det meg til en manns sjåvenist eller bare til den stygge feite mannen jeg er????

Du kan fort gå på en stygg blemme der hvis det er kjærlighet du er ute etter.....hvis ikke så tror jeg det er like økonomisk for deg å kjøpe sex i norge som å skaffe seg en brud derfra. Er dame og kom i snakk med noen av disse kvinnene på reiser jeg har vært på....å finne en mann er rett og slett som en forretningsdeal for dem og du skal slettes ikke forvente deg at det blir så mye sex etterhvert som dere blir gift dersom du ikke innfrir hennes forventninger på andre områder...

Skrevet
Jeg ser på menn som må hente seg kvinner fra feks. Thailand som sosiale tapere. Ja, jeg vet det er menn som treffer kvinner der i forb. med jobb ol. men stereotypen jeg ser for meg en bleikfeit 50 + med lav sosial status og generell lav IQ eller liten, tynn og sjenert mann som har bodd hjemme hos mamma ca. 30 år for lenge.

Norske menn som henter seg asiatiske damer, er stort sett vanlige menn med IQ litt over snittet. Disse menn, er drita lei av storforlangende, sutrende og maktsjuke norske damer. Norske damer som skal ha i pose og sekk.. Norske damer som ikke vet å verdsette sine norske menn/ektemenn. Disse menn er kloke menn, som vet å ikke tråkke i driten 2 ganger, men finner seg heller ei flott JORDNÆR asiatisk dame. Ei dame som vet å verdsette sin mann og familie og ikke behandler seg selv såom hunn selv er mann, men vet at hun ble fødd som ei kvinne og tar til takke med det.

Norske damer harjo selv et ønske om å bli mann..virker iallefall slik.. da blir det vanskelig å leve sammen, da mannen hele tiden har en okse i brunst ved sin side...

Norske menn som henter seg asiatiske damer, er ofte menn som er lei av å være "tøfflus", som kanskje blir banket opp av si norske kone, kjeftet opp straks han sier sin mening..blir kalt "KONEMISSHANDLER såsnart han sier henne imot..Disse menn, er drita lei av norske sure, maktsjuke, storforlangende norske damer og tør ikke tanken på å finne seg ei ny..

Norske menn som finner seg asiatiske damer, er ikke redd for hva andre skal si eller tenke, men drar til asia i håp om å finne ei snill koselig dame og et bedre liv med sin fremtidige kone..livet erjo alltid ei gåte..

Såklart finner vi noen norske menn som henter seg ei asiatisk dame og har henne som vaskemaskin, men jeg tror ikke disse menn er i flertall..

Unntak finner vi her og der, men jeg synes det er fint at FLERE og FLERE norske menn finner seg asiatiske damer... da kan de norske damer grubble litt over hva som er galt og hvorfor det er slik.. jeg forstår godt at norske damer er vartsjuke på de asiatiske damene, og tillatterliggjør sine norske menn for å ha "lav sosial status" osv.

Deler man livet, eller har delt livet med ei helt forjævlig norsk dame og har dårlig erfaring osv. ja da synes jeg det er helt OK at norske menn prøver lykken i andre land :kaffe:

• Liker 1
Gjest Asiatisk kvinne
Skrevet
Norske menn som henter seg asiatiske damer, er stort sett vanlige menn med IQ litt over snittet. Disse menn, er drita lei av storforlangende, sutrende og maktsjuke norske damer. Norske damer som skal ha i pose og sekk.. Norske damer som ikke vet å verdsette sine norske menn/ektemenn. Disse menn er kloke menn, som vet å ikke tråkke i driten 2 ganger, men finner seg heller ei flott JORDNÆR asiatisk dame. Ei dame som vet å verdsette sin mann og familie og ikke behandler seg selv såom hunn selv er mann, men vet at hun ble fødd som ei kvinne og tar til takke med det.

Norske damer harjo selv et ønske om å bli mann..virker iallefall slik.. da blir det vanskelig å leve sammen, da mannen hele tiden har en okse i brunst ved sin side...

Norske menn som henter seg asiatiske damer, er ofte menn som er lei av å være "tøfflus", som kanskje blir banket opp av si norske kone, kjeftet opp straks han sier sin mening..blir kalt "KONEMISSHANDLER såsnart han sier henne imot..Disse menn, er drita lei av norske sure, maktsjuke, storforlangende norske damer og tør ikke tanken på å finne seg ei ny..

Norske menn som finner seg asiatiske damer, er ikke redd for hva andre skal si eller tenke, men drar til asia i håp om å finne ei snill koselig dame og et bedre liv med sin fremtidige kone..livet erjo alltid ei gåte..

Såklart finner vi noen norske menn som henter seg ei asiatisk dame og har henne som vaskemaskin, men jeg tror ikke disse menn er i flertall..

Unntak finner vi her og der, men jeg synes det er fint at FLERE og FLERE norske menn finner seg asiatiske damer... da kan de norske damer grubble litt over hva som er galt og hvorfor det er slik.. jeg forstår godt at norske damer er vartsjuke på de asiatiske damene, og tillatterliggjør sine norske menn for å ha "lav sosial status" osv.

Deler man livet, eller har delt livet med ei helt forjævlig norsk dame og har dårlig erfaring osv. ja da synes jeg det er helt OK at norske menn prøver lykken i andre land :kaffe:

Godt sagt!

Ernokk et flertall av norske menn som drar til utlandet p.g.a troll til norske kjerringer :ler:

Gjest Chrizzy
Skrevet

DEt finnes noen for alle, det ser man når man setter seg ned og ser på alle par. Øverste hylle må vel være ei som elsker deg?

Gjest Chrizzy
Skrevet

Statistikken taler nok mot dere. Det er litt slemt å snakke slik om norske damer, det vitner heller ikke om en IQ over gjennomsnittet!

• Liker 1
Skrevet
Du kan fort gå på en stygg blemme der hvis det er kjærlighet du er ute etter.....hvis ikke så tror jeg det er like økonomisk for deg å kjøpe sex i norge som å skaffe seg en brud derfra. Er dame og kom i snakk med noen av disse kvinnene på reiser jeg har vært på....å finne en mann er rett og slett som en forretningsdeal for dem og du skal slettes ikke forvente deg at det blir så mye sex etterhvert som dere blir gift dersom du ikke innfrir hennes forventninger på andre områder...

Forretningsdeal?

Jeg har selv ei thaikone, var alene i mange år, "upult" osv. Fant meg ei vakker thailandsk kone i Thailand, har vært sammen med henne i over 14år. Vi har det som plommen i egget. Jeg elsker henne, hun elsker meg. Vi har sex ca. hver dag, go kjemi, 4 barn og alt er tipp topp. Her er ikke snakk om penger eller noe form for forretningsdeal osv.

Rart at så mange norske damer, er skeptiske/sjalu på de asiatiske damene..

Skrevet
Statistikken taler nok mot dere. Det er litt slemt å snakke slik om norske damer, det vitner heller ikke om en IQ over gjennomsnittet!

Chrizzy. Jeg synes du bør ta deg en titt lengre frem i forumet før du uttaler deg, der leser du denne komentar. Denne komentar, fikk et svar som ikke fallt deg i smak:

Chrizzy, det var denne komentaren som ble irettesagt. Hva som er "slemt," kanjo diskuteres..

Gjest Chrizzy
Skrevet
Chrizzy. Jeg synes du bør ta deg en titt lengre frem i forumet før du uttaler deg, der leser du denne komentar. Denne komentar, fikk et svar som ikke fallt deg i smak:

Chrizzy, det var denne komentaren som ble irettesagt. Hva som er "slemt," kanjo diskuteres..

Jeg forstår :)

Jeg har hatt to venninner fra Filipinene. Begge var nydelige og snille jenter. Jeg merket at de har et litt annerledes syn på kjærligheten enn mange av oss norske har. I grunnen er det det samme, men de tenker på en annen måte. Jeg vil også si at jeg tror den mannen de blir/ble sammen med er heldig.

Jeg reagerer noen ganger når jeg ser nydelige, helt unge jenter gå sammen med en sur gammel mann med hentesveis. Det er ikke sikkert disse jentene har det dårlig, men jeg undres såklart om ikke dette blir litt feil. Dessverre så farger akkurat slike inntrykk hvordan man tenker, det er sikkert urettferdig noen ganger, og andre ganger ikke...

• Liker 1
Skrevet
Jeg forstår :)

Jeg har hatt to venninner fra Filipinene. Begge var nydelige og snille jenter. Jeg merket at de har et litt annerledes syn på kjærligheten enn mange av oss norske har. I grunnen er det det samme, men de tenker på en annen måte. Jeg vil også si at jeg tror den mannen de blir/ble sammen med er heldig.

Jeg reagerer noen ganger når jeg ser nydelige, helt unge jenter gå sammen med en sur gammel mann med hentesveis. Det er ikke sikkert disse jentene har det dårlig, men jeg undres såklart om ikke dette blir litt feil. Dessverre så farger akkurat slike inntrykk hvordan man tenker, det er sikkert urettferdig noen ganger, og andre ganger ikke...

Nydelige unge jenter fra asia, foretrekker ofte eldre menn p.g.a. eldre menn har kommet seg til ro, de vet å takkle situasjoner på en annen måte enn hva yngre menn ville ha gjort..

Kvinner i asia blir ofte slådd og sparket av sine asiatiske menn(noe som er ganske normalt i disse land) + at det er normalt at asiatiske menn har flere koner på en gang.. da er det fint og en trygghet å finne seg en norsk eldre mann, som har roet seg ned, stabil økonomi, ikke slår sin kone, ikke har flere koner i samme hus, setter pris på sin kone osv.

Smaken erjo som baken og noen sier det er det indre eller det ytre som teller. Noen sier at alder bare er et tall, et nr. osv. eller var det bare pengene vi tengte på, da vi møtte hverandre, delte våre liv sammen dag etter dag og år etter år..

Noen mennesker finner sin livspartner pga. utseende, trygghet, økonomi, kjemi, familie, venner, livsgnist, omtanke, utstråling osv.

Vi får gnage på livets gåte, å finne ut av oss selv.

Det er lettere å være klok over de andre, enn å vær e klok over seg selv.

Vi finner et + her og et - der..og vet aldri hvordan livet utarter seg. Vi erjo så forskjellige.. kultur, livssyn osv.

Livet er spennende :kaffe:

Skrevet

Og hele innlegget ditt oste av høy IQ. :)

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Skjønner du har dårlig erfaring med norske kvinner, men ikke generaliser for mye da!!

Jeg vet jo at enkelte finner seg ei kvinne fra thailand feks når det er ekte kjærlighet i bildet, men det er ikke til å komme unna at realiteten er som oftes det motsatte.

Hadde selv ei venninne fra thailand og eneste grunnen til at hun ,svært vakker og ung,giftet seg med en skallete, halvgammel, feit mann var penger og status.

• Liker 1
Gjest tomat Mina
Skrevet
Godt sagt!

Ernokk et flertall av norske menn som drar til utlandet p.g.a troll til norske kjerringer :ler:

Sier det heller sånn jeg, at disse mennene heller vil ha nikkedokker, skræverer og hushjelp framfor et kvinnfolk med bein i nesa :fnise:

Det er jo en grunn til at vi norske ikke vil ta i dere Thaisøkende "menn" med ildtang engang, så det er bare å skaffe seg "postordrebrud" vi går ikke glipp av annet enn ølvommer og hentesveis ! :ler:

Til spørsmålet om Asiatere er trangere enn norske tviler jeg på!

Asiatiske jenter har som oftest viet livet sitt til å få både en og 100 vis av forskjellige pikker inn i det vi norske kaller for "det aller helligste"

Så disse asiatiske MÅ jo ha blitt ganske VIDE etterhvert i det dem ikke ser på som "det aller helligste" men en arbeidsplass :erter:

• Liker 2
Gjest tomat Mina
Skrevet

Slapp av, jeg fleipet litt, ikke sant :fnise:

Svarte bare på tiltale :popcorn:

Gjest Gjest_Kine_*
Skrevet
Sier det heller sånn jeg, at disse mennene heller vil ha nikkedokker, skræverer og hushjelp framfor et kvinnfolk med bein i nesa :fnise:

Det er jo en grunn til at vi norske ikke vil ta i dere Thaisøkende "menn" med ildtang engang, så det er bare å skaffe seg "postordrebrud" vi går ikke glipp av annet enn ølvommer og hentesveis ! :ler:

Til spørsmålet om Asiatere er trangere enn norske tviler jeg på!

Asiatiske jenter har som oftest viet livet sitt til å få både en og 100 vis av forskjellige pikker inn i det vi norske kaller for "det aller helligste"

Så disse asiatiske MÅ jo ha blitt ganske VIDE etterhvert i det dem ikke ser på som "det aller helligste" men en arbeidsplass :erter:

Ølvommer og hentesveis :ler2: Fabelakti genialt innlegg :jepp:

• Liker 1
Gjest Elastica
Skrevet

Ja, det forklarer en del om kvinnesynet ditt, spør du meg. Men det gjør du neppe. :kaffe:

• Liker 1
Gjest tomat Mina
Skrevet
Norske menn som henter seg asiatiske damer, er stort sett vanlige menn med IQ litt over snittet.

Disse menn, er drita lei av storforlangende, sutrende og maktsjuke norske damer. Norske damer som skal ha i pose og sekk.. Norske damer som ikke vet å verdsette sine norske menn/ektemenn.

Disse menn er kloke menn, som vet å ikke tråkke i driten 2 ganger, men finner seg heller ei flott JORDNÆR asiatisk dame.

Ei dame som vet å verdsette sin mann og familie og ikke behandler seg selv såom hunn selv er mann, men vet at hun ble fødd som ei kvinne og tar til takke med det.

Norske damer harj o selv et ønske om å bli mann..virker iallefall slik.. da blir det vanskelig å leve sammen, da mannen hele tiden har en okse i brunst ved sin side...

(.......)men jeg synes det er fint at FLERE og FLERE norske menn finner seg asiatiske damer... da kan de norske damer grubble litt over hva som er galt og hvorfor det er slik.. jeg forstår godt at norske damer er svartsjuke på de asiatiske damene

:hoho:

(forkortet litt på dette greien dine jeg)

"disse menn er kloke menn" skriver du :overrasket:

Du er jo tydelig ikke en av disse "kloke menn" med sånne uttalelser :fnise: Kloke menn skriver ikke som deg skjønner du vel, og de drar ikke til Asia for å finne seg brud. (det finns unntak selvsagt)

Ingen her i norden vil ha en mann med et slikt kvinnesyn du har!

Kyss romper og høns du da :ler:

Det er jo helt greit at dere drar ned til Asia å henter dere en brud.

De blir jo med dere hjem fordi dere har mere å tilby dem enn bordellvirksomheten dem har som jobb i Asia, ikke for at dere er så sexy og attraktive.

Det er bare flott det da, for da slipper vi at dere eggler dere inn på oss med bein i nesa, for så å bli avvist :tommel:

Forøvrig les det andre innlegget mitt her inne nr 295

• Liker 1
Skrevet
Ja, det forklarer en del om kvinnesynet ditt, spør du meg. Men det gjør du neppe. :kaffe:

Kvinnesynet? ja du kan Suttre å suttre..

Her ser vi et godt eksempel på at en kvinne føler seg tråkket på, bare en mann kaller en kvinne for en kvinne. Er du kvinne, da får du ta til takke med det. Slutt å suttre. Er dama ei trollkjærring, så er ho ei drittkjærring, å det måjo kan ropes ut..uten suttring for hva slags kvinnesyn en vanlig mann har. At det finnes storforlangende, kravstore, sure, ekkle norske damer, er vell ikke noe hemmelighet, men bør ropes ut, for de finnes? ja det er ingen tvil! Sjønner godt at mange norske menn blir fortvilet og drar til asia.

Har den norske mann hatt ei troll til kjærring, ja da er det bare å komme seg til andre land å prøve lykken. Er også sant som det sies, har ikke noe for seg å trokke i driten 2 ganger.

Men straks det er snakk om kvinner, da skal vi holde kjeft... kanjo bli sett på som en "KONEMISSHANDLER"

Kan nevne at den siste dama jeg var sammen med, ja hun både slo og sparket meg, bare jeg sa henne imot..

I dag er jeg konemisshandler, nabolaget sier iallefall det.. eksen kom meg i forveien med slarvet sitt..

Nei, nå skal jeg også prøve lykken i asia. Jeg vil heller ikke trokke i driten 2 ganger.

Bevares, det finnes snille søte koselige norske damer, jo du verden.. må nesten ro litt i land.. men nå snakker vi faktisk om hvilken type norske menn som finner seg asiatiske damer. Fortvilte norske menn osv. Alt har sin forklaring. :)

Gjest Elastica
Skrevet

Ja, når sant skal sies er jeg storforlangende. Og har heldigvis funnet meg en mann som også er det.

*fnis*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...