Frigg Skrevet 4. august 2007 #1 Del Skrevet 4. august 2007 Var hos frisøren i dag og farget håret. Ble veldig fornøyd, men det er jo så sinnsykt dyrt både for å farge hele håret og etterveksten etter hvert. Når jeg må farge etteveksten, går det an å kjøpe farge hos frisøren å så farge etterveksten selv? Vet ikke om jeg tørr å kjøpe farge noen annen plass i tilfelle det ikke blir samme farge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Mirella♥ Skrevet 4. august 2007 #2 Del Skrevet 4. august 2007 Det spørs vel om frisørsalongen selger hårfarge. Og hvis de gjør det, så er det nok bare mini color de selger (aldri hørt om noen frisørsalong som selger permanent hårfarge, bleking el.l.) Har du sjekket om det jobber lærlinger der? De tar jo ofte en annen pris enn utlærte frisører. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
(-:Domino:-) Skrevet 9. august 2007 #3 Del Skrevet 9. august 2007 Noen salonger selger hårfarge, men jeg mener bestemt jeg fikk fortalt at de kun har mini-color og ikke permanent farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2007 #4 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg leter også etter en frisør som selger hårfarge til hjemmebruk. Aller mest fordi jeg synes det er så forferdelig kjedelig og tar så lang tid å farge hos frisør. Bedre å gjøre det hjemme, men vil helst ha en frisørfarge, da de har nøyktig den fargen jeg bruker. Er det virkelig ingen frisør som selger hårfarger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
(-:Domino:-) Skrevet 10. august 2007 #5 Del Skrevet 10. august 2007 I innlegget over så skrev jeg at det går an å kjøpe hårfarge hos noen frisører, så det går an det ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Opa Skrevet 10. august 2007 #6 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Nei, fargene selges (selvfølgelig) ikke. Men noen salonger selger Wella mini-color, og det er faktisk den samme fargen som blir brukt i salongen. Men er fargen blandet spesielt til deg må du jo kjøpe fler farger og blande til selv, og det er ikke alle fargene som er til salgs. Endret 10. august 2007 av Opa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 11. august 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 11. august 2007 Jeg er kjempeskuffet over fargen jeg fikk da jeg var til frisøren for en uke siden. Farget håret i en kobberfarge, og nå en uke etter er håret mitt blitt brunt! Så jeg gikk innom frisøren her på torsdag og sa at jeg ikke var fornøyd, skal få farget det opp igjen om et par uker. Har farget håret hos frisøren 2 ganger og det samme har skjedd begge gangene. Så jeg tror nok jeg skal farge det selv neste gang. Har i alle fall aldri gått galt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. juli 2008 #8 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg selger kun Mini color, men den blr jo like fin i etterveksten som en vanlig farge hvis du ikke er så kjempe grå i håret da Den er kjeme enkel og grei å bruke, og sliter ikke like mye på håret som en permanent farge Jeg har hatt folk innom som har lurt på om jeg kunne selge dem vanlig permanent farge, men det gjør jeg ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå