Gå til innhold

Hvilken farge på fliser og vegg i den nye gangen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å bygge på leiligheten min,og i den forbindelse trenger jeg noen fargetips til den nye gangen min.

Vi bygger på leiligheten min med å innlemme ca 11 kvm av fellesgangen,noe som gir meg sårt tiltrengte ekstra kvm å bo på.

De ekstra kvm skal også inneholde et nytt soverom til meg.

Det er tilsammen ca seks vinduer i utbygget,så det blir godt med lys.

Hvilken hvitfarge er finest tror dere,jeg har hvit narciss i resten av leilgheta.

Og hvilken farge på flisene på gulvet blir fint?

Jeg gleder meg til alt er ferdig,det skal bli godt å få et eget soverom igjen,jentungen får det største soverommet.

I det nye soverommet,og leiligheten forøvrig,skal jeg ha parkett.

Videoannonse
Annonse
Gjest Elastica
Skrevet

Jeg liker det mest mulig enkelt, og har gått for egghvit (0502-Y) på vegger og listverk. Når det kommer til gulv, liker jeg mørkegrå fliser. Praktisk, og jeg blir ikke lei.

Gjest Lady M
Skrevet

Nøytrale farger er å foretrekke i et rom hvor man er ofte. Et gulv i en gang hvor det som oftest er stor trafikk og trangt, hadde jeg valgt en lys farge, men ikke hvit. Har hvite fliser på badet og hver minste lille rusk sees godt!

Bruk gjerne uglatte og sjatterte fliser, da ses flisene like fine ut selv om det ligger litt sand etter barnestøvler. Og gjør nå for all del ikke samme tabben som oss; vi fuget med naturhvitt og gjett at hver minste lille søleflekk har trukket inn i fugene og sees lang vei! Til fuging hadde jeg nok valgt en mørk farge, ja.

Rommet virker større jo lysere farge du har på veggene. Vi malte vår gang helt hvit, men det blir litt vasking på veggene etter sko og skitne fingre.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...