Gå til innhold

Festlokale i Drammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei barndomsvenninne som skal gifte seg, og hun er fra Drammen, så spurte hun om jeg kunne hjelpe henne med tips til sted i drammensområdet med plass til rundt 80-100 gjester. Nå bor jeg ikke i Drammen lenger, og vet ikke hva dere syns. Tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

---og dere i KG er jo ganske fine å spørre om råd og tips!! :-):-)

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Vi skal bruke Hotvet Gård, flinke, hyggelige, lager god maten, og prisen er absolutt ikke verst! Rett under 3000 hvis du har 50 eller mer gjester, tror jeg det var. Også ligger det ikke midt i byen, men allikevel sentralt på Åssida :)

Skrevet (endret)

Hva med Gulskogen Gård? Det er helt utrolig flott der, bor i nærheten selv.

Edit: her er flere bilder.

Endret av Branna
Skrevet

Håndverkeren selskapslokaler ligger like ved Park hotell og Drammen Teater. Sentralt hvis hun skal gifte seg i Bragernes Kirke. Stor vakker murbygning (gul m/hvite vinduer) i nærheten av parken.

http://www.matmesteren.no/

Skrevet

Meg over. Mulig at jeg blander Håndverkeren og Frimurerlosjen. Ble litt usikker her. :sjenert:

Skrevet
Meg over. Mulig at jeg blander Håndverkeren og Frimurerlosjen. Ble litt usikker her. :sjenert:

Tror nok det er Frimurerlosjen...?

Skrevet

tusen takk for tips! skal virkelig legge det fram for henne. har jo god tid også. Er ikke før februar 2009. :)

Men lurt å planlegge i god tid!! Kommer nok med flere spørsmål etterhvert--ellers legger hun seg vel til her selv-ikke dum side dette her!! :bryllup:

Skrevet

spiralen, leier de ut??? hmmm. tenkte på utsikten derfra må jo være fantastisk'!!

Skrevet

Vil hun ordne det meste selv eller?

Her er flere forslag:

Børsen (her må du kjøpe mat og drikke)

Landfallhytta

Drammen roklubb (lokale)

SIF-huset

Union scene

Folketshus i Krokstadelva

Spiralen

Lykke til med valg av lokale :-D

Skrevet
spiralen, leier de ut??? hmmm. tenkte på utsikten derfra må jo være fantastisk'!!

Moren til samboern min feiret hvertfall der oppe, så du kan jo høre med de om de leier ut.

Skrevet

De leier ut! Og jeg synes det har blitt skikkelig fint inne der. Og utsikten er jo døds bra!!

Litt usikker på hvor mange gjester de tar..... Det er ikke så altfor stort der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...