happyhappy Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Jeg har ei barndomsvenninne som skal gifte seg, og hun er fra Drammen, så spurte hun om jeg kunne hjelpe henne med tips til sted i drammensområdet med plass til rundt 80-100 gjester. Nå bor jeg ikke i Drammen lenger, og vet ikke hva dere syns. Tips??
happyhappy Skrevet 4. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 4. august 2007 ---og dere i KG er jo ganske fine å spørre om råd og tips!! :-):-)
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 Vi skal bruke Hotvet Gård, flinke, hyggelige, lager god maten, og prisen er absolutt ikke verst! Rett under 3000 hvis du har 50 eller mer gjester, tror jeg det var. Også ligger det ikke midt i byen, men allikevel sentralt på Åssida
Branna Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 (endret) Hva med Gulskogen Gård? Det er helt utrolig flott der, bor i nærheten selv. Edit: her er flere bilder. Endret 4. august 2007 av Branna
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 Håndverkeren selskapslokaler ligger like ved Park hotell og Drammen Teater. Sentralt hvis hun skal gifte seg i Bragernes Kirke. Stor vakker murbygning (gul m/hvite vinduer) i nærheten av parken. http://www.matmesteren.no/
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 Meg over. Mulig at jeg blander Håndverkeren og Frimurerlosjen. Ble litt usikker her.
Branna Skrevet 4. august 2007 #7 Skrevet 4. august 2007 Meg over. Mulig at jeg blander Håndverkeren og Frimurerlosjen. Ble litt usikker her. Tror nok det er Frimurerlosjen...?
happyhappy Skrevet 4. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. august 2007 tusen takk for tips! skal virkelig legge det fram for henne. har jo god tid også. Er ikke før februar 2009. Men lurt å planlegge i god tid!! Kommer nok med flere spørsmål etterhvert--ellers legger hun seg vel til her selv-ikke dum side dette her!!
happyhappy Skrevet 4. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. august 2007 spiralen, leier de ut??? hmmm. tenkte på utsikten derfra må jo være fantastisk'!!
Liset Skrevet 5. august 2007 #10 Skrevet 5. august 2007 Vil hun ordne det meste selv eller? Her er flere forslag: Børsen (her må du kjøpe mat og drikke) Landfallhytta Drammen roklubb (lokale) SIF-huset Union scene Folketshus i Krokstadelva Spiralen Lykke til med valg av lokale :-D
Gjest Skrevet 5. august 2007 #11 Skrevet 5. august 2007 spiralen, leier de ut??? hmmm. tenkte på utsikten derfra må jo være fantastisk'!! Moren til samboern min feiret hvertfall der oppe, så du kan jo høre med de om de leier ut.
Liset Skrevet 5. august 2007 #12 Skrevet 5. august 2007 spiralen, leier de ut??? hmmm. tenkte på utsikten derfra må jo være fantastisk'!! De leier ut! Og jeg synes det har blitt skikkelig fint inne der. Og utsikten er jo døds bra!! Litt usikker på hvor mange gjester de tar..... Det er ikke så altfor stort der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå