Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk for noen dager siden tilslaget på noe på QXL.

Det var ingen andre som bød, så jeg fikk det til utropspris.

Dagen etter fikk jeg en skikkelig sur og bitter e.post fra selger, hvor essensen var «Du bør faen meg bli fornøyd, for dette fikk du altfor billig, og den eneste som tjener på dette salget er Posten Norge» :legrine:

At det går an :fnise:

Noen flere som har vært utfor så bitre folk å QXL?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I alle dager da, han skal være glad for at han fikk solgt tingene sine i det hele tatt....enkelte er bare så utrolig frekke :overrasket:

Jeg bruker mest Ebay(mye billigere der) og der er det mulig å legge igjen en slags anmeldelse hvor du forteller hvor fornøyd du er med det du har kjøpt og med servicen du fikk. Vet ikke om dette er mulig på QXL, men da kan du i såfall fortelle nøyaktig hva du synes. Et slikt system er veldig nyttig, ettersom det gjør det lettere å sile ut seriøse selgere fra de som gir f***. Jeg sjekker alltid anmeldelsene selgere har fått før jeg byr på noe fra dem.

I alle de tre-fire årene jeg har brukt Ebay har jeg kun støtt på én drittsekk, ellers har alle vært kjempehyggelige og jeg har enten fått det jeg har kjøpt i god stand eller fått pengene tilbake. Har kun kjøpt noen konsertbilletter på QXL og fyren jeg kjøpte dem fra var også veldig hyggelig....bra det fremdeles finne slike folk og at de heldigvis er i flertall :)

Skrevet

Kan det ha vært ment selvironisk det selgeren skrev? Altså humor? :)

Skrevet (endret)

Eg held meg unna QXL... dårleg erfaring der, frå ein gong eg skulle kjøpe eit instrument, og vann budrunden, og medan eg gjekk og venta på å få det tilsendt sendte seljaren melding om at han hadde fått instrumentet taksert og det var verdt meir enn han trudde, så han ville ikkje selje det likevel.

Har aldri opplevd liknande på ebay, der er folk litt meir seriøse, så eg held meg til det frå no av.

Endret av Badlands
Skrevet

Jeg ble nektet et klesplagg jeg fikk tilslaget på til to kroner, selv om selgeren ikke hadde satt noen utropspris. Da hjalp det lite at hun satte et notis på plagget dagen før auksjonen var over, som sa at hun ikke ville selge dersom hun ikke fikk den og den prisen. Da jeg høflig gjorde henne oppmerksom på at hun hadde inngått en bindende kontrakt med meg, gav hun meg negativ feedback. Hm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...