Gå til innhold

Aprilbryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig er det min tur ;):hjerter:

Ser litt rund på sidene her for å få noen tips. Vi skal gifte oss i sluten av april. Men ser har at mange har over et år på seg før de gifter seg. Jeg har omtrent 9 mnd.. Blir litt stressa av tanken. Bør jeg bli stressa?? Litt dumt å gifte seg hvis alt er stress... :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, slapp helt av. Du har god tid :)

Men dere bør booke kirke og lokale rimelig snart for å ha det på plass. Så ville jeg lett etter kjole når salget begynner (august ->).

Hvor lang tid man bruker på resten er opp til en selv. Skal man lage 150 invitasjoner selv tar det jo endel tid f eks ;)

Skrevet (endret)

*rydde*

Endret av emi
Skrevet (endret)

Nå er jo april før høysesongen for bryllup starter så det skal gå helt fint å få det til bra selv om man ikke booker ting et år i forveien. Men det er klart, er det helt spesielle ting de må ha så er det greit å booke så fort man har bestemt datoen.

Edit: Vi begynte ikke planleggingen før i februar i år og vi gifter oss om tre uker (kirken var booket tidligere, men det var det eneste). Har hatt god tid til å ordne alt.

Endret av Frey
Skrevet

Var faktisk i kirken i dag for å se om det var noen vi kunne snakke med der. Men ingen som var der nå. Skal ringe på mandag, tenker jeg. Så finner vi ut hvor vi vil ha festen i løpet av noen dager, bare. Vi er ikke så alt for kresne på festlokale, men greit å vite at man har noe. :lol:

Skrevet
Og musikk, hvis dere skal ha noen til å spille for dere.

Og fotograf hvis dere ønsker at en helt spesiell skal ta bildene.

Vi har ikke tenkt å ha band, tror jeg. (ikke så alt for mye som er bestemt enda..) Og fotograf skal vi forsøke å få en bekjent til å gjøre for oss. Så den bør vel på plass ganske snart, hvis vil vil det.

Takk!!

Skrevet

Det du også bør gjøre så fort du har tid, er å sette opp en planleggingsliste, slik som den du finner her og budsjett for dagen, slik at du hele tiden har oversikt over hvor mye penger du kommer til å bruke, det er særlig lurt hvis du må spare litt til bryllupet, så vet du hvor mye penger som er lurt å legge til side hver måned frem til bryllupet.

Skrevet

Og så kan du jo få masse hjelp av venner og familie og sånt :hoppe:

Skrevet

Jeg ville booket kirke og lokale. Da re mye gjort...

Frisør og fotograf er og greit å få på plass om du ikke "godtar hvem som heslt" :)

Alt annet kan du ta etterhvert...

Noen kjoler har opptil 6 mnd leveringstid - men det kommre jo ann på hva du er ute etter og hvor "vanskelig" du er....for du får alltids tak i en kjole og...

Skrevet

Skal forhøre oss med kirke på mandag. Lokalene er vi ikkesikre på hva vi vil ha enda. Så det er ikke i boks i det hele tatt. Men kommer nok på plass i løpet av uka. Kjole har jeg nesten bestemt meg for allerede. (Det gikk jo ganske fort ;) ) Men den må jo bestilles snart...

Skrevet

Kirkekontor er som regel stengt på mandager... De jobber jo mye i helgene. 9 måneder er kjempegod tid. Man kan planlegge bryllup på mye kortere tid, spesielt når man ikke skal gifte seg på en superpopulær dato (som for eksempel 070707). Lykke til og kos deg med bryllupsforberedelsene.

Skrevet

Dette rekker du nok :)

Kirkekontoret er stengt på Mandager ja.

Skrevet

Så lenge du får kirke og lokale, så er det ingen problem.

Vi bestemte oss i mai, og gifter oss nå i august. Synes ikke det har vært så veldig stress, det er litt hva man gjør det til.

Skrevet

Har fremdeles ikke funnet lokale... Men driver iherdig på. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...