Gjest kinny Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Svigerfar har et par sko som ser ut som boots, uten de "klassiske" mønstrene på som med andre cowboy sko. http://www.flamencoexport.com/all-flamenco...hout-nails.html Ser ut som disse flamenco skoene, bare med glidelås på siden og ikke så høye. Men samme tupp og hæl. Noen som har sett sånne etter 1970? han har bursdag, og vil gjerne overaske han med et par sånne sko. Er bare vanskelig å finne, ser det ut som.
Gjest :) Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Har du sett på ebay? Garantert at det er slike sko der et sted.
Gjest itla Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 Skomaker Dagestad i Oslo har sko av den typen (se her), men de er relativt dyre, rundt 3000 kr.
Gjest kinny Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Skomaker Dagestad i Oslo har sko av den typen (se her), men de er relativt dyre, rundt 3000 kr. Takk for hjelp Er nok ikke slike sko jeg ser etter, er mer lik de på bildet mitt. høyere hæl enn de i Oslo.. Får bare fortsette og se. Men hva skal jeg skrive i søkefeltet på eBay? vet jo ikke hva sånne sko heter heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå