Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på Tusenfryd med en mann og hans niese, han turde nesten ikke ta noen av rides'ene. Han ble med på tømmerrenna, men på det meste annet kjørte jeg og niesa hans alene. Han skulle bli med på Supersplashen (vogn som kjører ett langt stup og så ut i vannet), men etter vi hadde stått i kø en halvtime så fikk han kalde føtter og gikk av. Så måtte vi kjøre den også alene. Han var litt flau etterpå, men jeg syntes det var kjempesøtt å se at han, store mannen var redd for noe. Så jeg forsikret ham at det ikke gjorde noe. Fortalte det til en venninne etterpå, hun sa bare for en pyse! Så jeg angret på at jeg sladret på ham :fnise:

Hva synes dere om en mann som er redd for slikt, søtt eller pysete? Må legge til at jeg ikke er noen stor fan av såkalt myke menn, men akkurat dette syntes jeg ikke gjorde noe. Mange som har angst for ting som egentlig ikke er farlige, jeg for eksempel klarer ikke snakke i forsamlinger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har høydeskrekk selv, og det er ingen spøk! Hele poenget med å ha fobier er at de ikke er relevante redsler egentlig. De bare er der, uforklarlige og irriterende.

Likevel er redselen for at det skal forhindre meg fra å gjøre ting større enn redselen for høyder, egentlig. Så jeg har trosset frykten og blitt med kjæresten min opp i tårn og høye bygninger, og han har vært fantastisk forstående og grei med meg, holdt hånden og vært tålmodig og alt. Jeg skal love deg at om du tar kjæresten dins frykt på alvor og hjelper han til å bekjempe den i det små, så kommer han til å være veldig takknemmelig for det! Dog, alt på hans premisser.

Og: Vil han ikke, trenger han ikke. Det er ekkelt å ha høydeskrekk.

Skrevet

Man er ikke pyse fordi man har høydeskrekk.

er man det så er vi alle pyser fordi alle har forbier mot noe.

Skrevet

Men en voksen mann som er redd for en berg- og dalbane - det er da unektelig litt usexy......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...