Kitsune Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 For alt for mange år siden kjøpte jeg to BH-er av merket Chantelle. De har tålt alt og funker enda. Husker at det var ganske dyre. De er fantastiske!!! Fant noen på nettet som forhandlet dette, men de skulle ha vanvittig mye i frakt!! Vet dere om noen i Norge som selger dette merket i butikk, eller et bra sted på nettet?
Gjest Husmora Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Her hvor jeg bor har de Chantelle på Lindex. Kjøpte først en bh på undertøysbutikk, men fant akkurat samme på Lindex like etterpå.
Cata Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 Lindex har ja, og jeg lurer på om ikke Cubus også har :klø: .
Mischa Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Lindex hadde før men de har ikke det lenger..hvertfall ikke i de butikkene jeg har vært i. Tror de selger det på Vivikes? men har aldri vært inne i en Vivikes-butikk, så er ikke 100% sikker:)
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 anbefaler figleaves.com. ikke høy frakt i hvert fall (men toll ol sef)
Gjest Bøllefrøet Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Lindex hadde før men de har ikke det lenger..hvertfall ikke i de butikkene jeg har vært i. Tror de selger det på Vivikes? men har aldri vært inne i en Vivikes-butikk, så er ikke 100% sikker:) Vivikes har ja, hvertfall den som er her jeg bor.
hjertesukka Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 Glad jeg fant denne tråden. Er også hekta på Chantelle behå, som jeg kjøpte på salg hos Vivikes for en stund siden. Da jeg gikk tilbake for å kjøpe en til, var de sluttet med undertøy.(hvertfall på Strømmen Storsenter). Gjett om jeg angrer at jeg ikke kjøpte mange flere! Ante ikke at de var SÅ gode.
Frey Skrevet 7. oktober 2007 #8 Skrevet 7. oktober 2007 Undertøysforretningen Hoff i Trondheim har hatt i alle fall om jeg ikke husker feil.
Mischa Skrevet 7. oktober 2007 #9 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg er også superfornøyd med kvaliteten på Chantelle undertøy så jeg vil også ha tips til hvor man kan kjøpe
Gjest Mea Culpa Skrevet 7. oktober 2007 #10 Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Amandaslille og La Redoute har Chantelle. Ikke det store utvalget da . Og Sissi i Vitaminv. 7 i Oslo. Endret 7. oktober 2007 av Mea Culpa
prescella Skrevet 7. oktober 2007 #11 Skrevet 7. oktober 2007 Ebay er også plassen for BHer. Har kjøpt fra figleaves også men tror jeg holder meg til Ebay i framtiden når bher skal kjøpes.
Gjest Gjest_cecilie_* Skrevet 18. november 2009 #12 Skrevet 18. november 2009 Chantelle bh´er selger de også på Rasmus Tallaksen i Kr.sand. Stort utvalg og god service:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå