Lola83 Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Nej..men jeg skulle såå gjerne hatt en I rosa..
Gjest milkyway Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 ja faen.. husket jeg bare navnet på butikken.. det er den ved siden av den mannebutikken rett ovenfor H&M i øverste etasje på sørlandsenteret, dette kan vel noen hjelpe med. Da var den på salg fra 500 kr, nå kostet den 160!
Lola83 Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 ja faen.. husket jeg bare navnet på butikken.. det er den ved siden av den mannebutikken rett ovenfor H&M i øverste etasje på sørlandsenteret, dette kan vel noen hjelpe med. Da var den på salg fra 500 kr, nå kostet den 160! Men i Oslooo
Quirky Skrevet 4. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2007 Men i Oslooo Og Beeergen! Kanskje Friis kommer med en, de pleier å være tidlig ute med nye moter.
Gjest milkyway Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 joooooo men atte ikke vel de har nok den butikken i oslo og, en eller annen senterbekjent må bare si hva butikken heter! :D mener på at det er voice of europe?
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2007 #7 Skrevet 4. august 2007 På www.laredoute.no finner du flere lakkvesker.
Quirky Skrevet 4. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. august 2007 Takk for tipset, men synes ikke de var noe fine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå