Gjest Sivvi Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Hei, for å prøve å gjøre en lang historie kort: Hadde mens rundt den 20. Juni, sluttet på pillene den 25. Juni. Fikk mens igjen den 1. Juli (sikkert fordi kroppen var forvirra over pilleslutt?). Vel, i følge dette skulle jeg hatt mens for 7 dager siden. Testet negativt for 7 dager siden, to ganger. Jeg hadde EL den 15. Juli, så jeg SKULLE hatt mens, til den forventede 29.Juli... Jeg er til vanlig optimist, men med dette er jeg pessimistisk. Tror syklusen min tuller med meg, og at jeg ikke er gravid. Håper noen kan hjelpe meg litt
Gjest Cosmic Girl Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Dersom testen er negativ, ville jeg satse på at det var syklusen som tuller. Det tok nærmere 90 dager fra jeg fikk siste "pille-mens" til jeg fikk den første ordentlige. Håper ikke det tar så lang tid for deg
Gjest Sivvi Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 Dersom testen er negativ, ville jeg satse på at det var syklusen som tuller. Det tok nærmere 90 dager fra jeg fikk siste "pille-mens" til jeg fikk den første ordentlige. Håper ikke det tar så lang tid for deg Oii så lenge? Ja jeg vet det tar tid. Er bare så merkelig at jeg hadde EL den 15.. og den kom til rett tid i forhold til når jeg hadde mens sist gang. hmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå