Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk går jo med Crocs, også...

Gjest Spring Hermit
Skrevet

Synes ikke de var så ille jeg. Ville ikke kjøpt de men har sett mye verre.

Skrevet

Syns ikke det ligner! Men jeg hadde ALDRI kjøpt de skoene der!!

Skrevet

Å fytti! De var ikke mye pene, nei! Den type sko bør ha en slank stiletthel, spør du meg. Kanskje en grunn til at de er på salg :ler:

Skrevet

Herremann, for noen stygge sko, hadde ikke gått med vist jeg hadde fått di slengt etter meg.. :legrine: fysj

Gjest Advena
Skrevet

Jøss, risikerer jo å brekke ankelen om man tråkker litt feil..:roll:

Skrevet

Har da sett verre sko enn det, men ville aldri kjøpt de selv nei

Gjest Elastica
Skrevet

De var ikke fine, nei. Men som tidligere nevnt, folk går jo faktisk rundt med Crocs og syns det står bra til...

Skrevet
De var ikke fine, nei. Men som tidligere nevnt, folk går jo faktisk rundt med Crocs og syns det står bra til...

:hoho::Nikke:

jeg synes ikke de var så redselsfulle... jeg skulle for eksempel gjerne ønske jeg hadde gått i sånne i mine yngre dager, istedenfor buffalo... men, nei, jeg hadde ikke kjøpt dem.

Gjest Elastica
Skrevet
Dessuten lukter de antagelig bedre enn Uggs. :ler:

Å, nei! Jeg hadde endelig klart å fortrenge disse. :sur:

Skrevet

Jeg har aldri blitt lurt til å ha myggjagere, Uggs, Buffalo eller Crocs. Veldig fornøyd med det, kan man si. :ler:

Skrevet

men uggs er så deilige når det er kaldt og glatt! jeg kjøpte dem når jeg var gravid, og ikke fikk andre sko over ankelen, og de står fortsatt parat i skapet. trofaste gamle uggs`ene! (jada, de er ganske stygge...)

men "myggjagere"? hva slags herligheter er det? :)

Skrevet

Myggjagere er, ifølge en gammel KG-tråd, sko med spiss tupp.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

De var grusomme. Er ingenkilehælfantast i utgangspunktet, men dette passet hvertfall ikke sammen.

Skrevet

Hva med disse da?

Av en merkelig grunn, så minner dette meg om..eh, en kvinnelig kroppsdel :sjenert:

Skrevet
Hva med disse da?

Av en merkelig grunn, så minner dette meg om..eh, en kvinnelig kroppsdel :sjenert:

Fitte-sandaler! :legrine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...