Mathias Skrevet 20. mars 2003 #1 Del Skrevet 20. mars 2003 Fant en vittig sak her på nettet... Det er gutta som har funnet ut hva de diverse tatoveringer sier om kvinnen som har dem.... Deretter har de laget en test, sliak at man kan se om man tolker disse riktig... Morsom sak... Men vet ikke om jeg vil stå for hverken bladet eller undersøkelsen... hehe... http://www.menshealth.com/sex2/bodyart/body_art.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kajsa Skrevet 20. mars 2003 #2 Del Skrevet 20. mars 2003 Jeg har en rose på brystet og en fulgl på foten..... Lurer på hva det sier om meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 21. mars 2003 #3 Del Skrevet 21. mars 2003 Hva sier så tatoveringer om mannen da?? Er ikke han ute etter å markedsføre seg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 21. mars 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 21. mars 2003 Siden kvinneblader ikke har (?) skrevet om dette, så er de kanskje ikke så intr i å sette menn i bås på denne måten?.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 21. mars 2003 #5 Del Skrevet 21. mars 2003 Eller vi vet d ifra før at menn skafffer seg feite tatoveringer på overarmene fordi de vil vise damerne hvor flinke de har vært til å pumpe i det siste..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 21. mars 2003 #6 Del Skrevet 21. mars 2003 Jasså. Der havna Lasse inne på Skråblikk og generaliseringer også ja?? Jeg er dyyyyyyypt sjokkert. Jeg som trodde du var en englegutt av dimensjoner, også er du bare en engel i fåreklær. Ja ja, man lærer så lenge man lever :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 21. mars 2003 #7 Del Skrevet 21. mars 2003 Han viste seg å være som alle andre menn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 21. mars 2003 #8 Del Skrevet 21. mars 2003 Juppidupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 40 Skrevet 22. mars 2003 #9 Del Skrevet 22. mars 2003 Har lurt på å tatovere Volvo på overarmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 22. mars 2003 #10 Del Skrevet 22. mars 2003 For å reklamere for deg selv som satt og Harry da eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 40 Skrevet 22. mars 2003 #11 Del Skrevet 22. mars 2003 For å reklamere for deg selv som satt og Harry da eller?? Ja, i hvert fall harry, tenkte ikke på satt selv, men Volvo betraktes jo som satt av en del. Jo, satt og harry, det er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 23. mars 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 23. mars 2003 :o :o :o HÆ...? Hva har jeg gjort nå da?..... Dessuten har jeg da skrevet her før, men aldri noe mot dere kvinner og jenter vel.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå