Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

*rydde*

Endret av emi
Gjest Lady M
Skrevet

Oi, det ryker jo av deg! Tør jeg spørre hva du er så forbanna for? Kanskje det letter litt på rykket?

Skrevet

Møkkadag!!! Først våkner jeg av mareritt i gryotta og får ikke sove igjen, så er jeg blitt dårligere (influensa), så begynner jeg å krangle med mannen min skikkelig, som bare må gå midt i kranglen for å komme seg på jobb, så går jeg en tur for å roe meg ned, og finner en busk stappfull av villbringebær, noe som gjør meg litt glad, så jeg går for å plukke, men så bare brenner jeg hele hånda på brennesle, så kommer jeg hjem og unner meg et digert kakestykke med masse rips, SOM JEG FINNER EN SNEGLE I!!!! :frustrert:

ALT går galt i dag!!! :sinna: :sinna: :sinna:

Skrevet (endret)

*rydde*

Endret av emi
Gjest synseren
Skrevet

:fnise: Unnskyld at jeg ler, men jeg så det komiske i det hele.

Håper resten av dagen går bedre :klem:.

Gjest Lady M
Skrevet

Uffda, forstår at du er sint og oppgitt. Riv av et blad fra din aloe vera-plante og stryk saften på hånda di, eller bruk en aloe vera gele. Det hjelper mot det meste av irritasjoner i huden, (også mot mygg/knottstikk).

Se det positive i det, du har fått flere ukers uhell på 1 dag. De neste ukene kan bare bli fabelaktige!

:klem:

Skrevet

:fnise:

Unnskyld Rainbow Brite, men jeg kunne ikke la være. :troest:

Skrevet

Steng av mobil og internett og sett deg ned med din favoritttfilm/bok/spill og kos deg! :klem:

Skrevet

Når du brenner deg på brennesle, så ta et løvetannblad og knus det lett i hånden. Så stryker du det over stedet, og vips du er bra!! :)

Skrevet

Så snille dere er! :klem: Må jo flire litt innimellom jeg og, men uhellene fortsetter å stikke kjepper i hjulene mine, som feks da jeg snublet i ledingen i stad og ble liggende langflat... :roll::overrasket::sinnatagg:

Steng av mobil og internett og sett deg ned med din favoritttfilm/bok/spill og kos deg! :klem:

For et deilig tips, det skal jeg gjøre! Og så skal jeg huske å skrive alow vera plante på handlelisten (og håpe på at blyanten ikke knekker), det er det jammen meg mange år siden jeg hatt, men det er jo genialt!

Annie: Løvetannblad? Det visste jeg ikke! Skal jeg huske til neste gang (selv om jeg håper at det ikke blir noen neste gang ;) )

Nå skal jeg gjøre et tappert forsøk på å ta meg et langt og godt bad (og håpe at jeg ikke drukner) før jeg følger tipset til Tabris!

:regn: :snø: :pls:

Gjest lissi32
Skrevet

Jeg sitter her og syns ting er ganske svart om dagen, akkurat krangla med samboern min igjen, og leser innlegget ditt og ble i godt humør. Ikke bare gikk alt galt, men du ser på det med galgenhumor. Har man evnen til det så takler man det meste!

PS! Husk å holde hårføneren langt vekk fra badekaret. :O)

Håper du får en bedre dag.. hihi

Skrevet

lissi32: Aldri så galt at det ikke er godt for noe, glad for å kunne "hjelpe" :lol::klem::kose:

Koblet av telefoner og internett og la meg i badekaret med alskens deilige badeting jeg kjøpte da jeg var på spa for noen uker siden. Kjempedeilig!! Sluknet som en dupp, og våknet en time etter da alt skummet var borte! Verden føltes litt bedre allerede. Så gikk jeg og la meg i sengen med deilig silkesengetøy og sov litt til.

Jeg klarte å holde hårføneren unna badekaret, men det var bare noen millimeter og en dårligere refleks unna før telefonen min forsvant ned i do (før jeg hadde trukket ned... :sjenert::ler: )

Ingen nye uhell på en god stund nå heller, så da må jeg tro at fru fortuna smiler til meg igjen :juhu:

Takk for all god støtte gjennom denne rare, rare dagen :fnise: :klø: :klem:

Skrevet

Jeg sitter og smiler - jeg ble faktisk i veldig godt humør av denne tråden, jeg! :)

Det må jo være litt fint å tenke på at din ulykke fører til andres glede! :sol: Og i morgen tror jeg det blir sol og fint vær. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...