Gjest Gjest Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Hei.. Klarer ikke helt stole på min kjære selv om jeg vil.. han løy meget tidlig i forholdet og dro på weekendtur sammen med ei annen dame-som han hadde påstått var ute av bildet... Jeg oppdaget dette noen mnd senere og konfronterte dette med han.. Han angrer og -- som han sier: det er jo meg han har flyttet sammen med og "vil ha"! Og det tviler jeg forsåvidt ikke på.... men jeg blir bare så veldig mistenksom... selv om dette skjedde for halvannet år sia skal det ikke mere til enn at han sitter forran pc etter at jeg har lagt meg, eller nå nettop, da han fant en hårspenne i bilen som han jo spurte meg om var min--. Da sa eg på spøk at han er avslørt, men hanvar ikke med på spøken,bare kika rart på meg... og han har ingen forklaring på hvem sin det er heller... Og når han prater med noen på nettet er han veldig rask å legge ned eller krysse ut bildet når jeg nermer meg... Uff.. jeg vil jo ikke nekte han et privatliv, men jeg sliter litt med å stole på han. Er mest redd for at han har kontakt med noen på nettet han ikke vil jeg skal vite om... Han har jo løyet til meg en gang, hvorfor skal jeg tro han ikke vil gjøre/ gjør det igjeen? Han er en meget ivrig nettbruker... Tviler ikke på hans følelser for meg, men er redd han har et "dobbeltliv" som han vet jeg ikke ville likt å vite om.. Irettesett meg gjerne, trenger bare noen utenforstående tanker her....! Var forøvrig 100% trygg på han før eg oppdaget weekendturen med ho dama....
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Du må helt klart gjøre noe her, dvs enten finne en måte å stole på han igjen eller finne en måte å avsløre han på slik at du får dette ut av verden. Det letteste alternativet er vel rett og slett å sjekke pc'n om han har etterlatt seg noen spor der. Men husk at chattelogger og surfevanene kan være misvisende! Snakket dere skikkelig ut den gangen for et og et halvt år siden? Ga han deg noen grunn for ikke å ha fortalt noe. Forventet han at alt skulle bli bra igjen med en gang eller hadde du han gående på gress en stund før du bestemte deg for å tilgi? Kanskje dere rett og slett ikke fikk snakket nok om det den gang og at du føler deg bedre om dere gjør det nå? Fortell han at du føler deg utrygg osv. Vanskelig å gi råd her men du kjenner han jo best og er derfor den beste til å avgjøre om han oppfører seg "normalt" eller ikke. Har opplevd utroskap og ble litt tatt på senga av det. I ettertid ser jeg at det var signaler jeg burde ha oppfattet. Sier ikke at dette er tilfelle for deg for man blir jo mer mistenksom etter at tillitten har blitt brutt en gang. Men for din egen del bør du få en avklaring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå